Leo med Tiffany Nautilus
Och inget är som att bära munskydd nedanför munnen ♂
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Leo med Tiffany Nautilus
Är man Leo så är manOch inget är som att bära munskydd nedanför munnen ♂
Verkar finnas nån relation med BRM Chronographs som jag inte har nån aning om vad det är https://brm-chronographes.com/en/b-r-m-chronographes-meet-michelle-and-mike-brewer/
Mike Brewer i Wheeler Dealers har tidigare burit en 116520 Daytona med vit tavla, men vad är detta?
Spontant tänker jag någon Chopard Mille Miglia, men det är det nog inte?
Aha, visst är det en sådan, tack!Verkar finnas nån relation med BRM Chronographs som jag inte har nån aning om vad det är https://brm-chronographes.com/en/b-r-m-chronographes-meet-michelle-and-mike-brewer/
Antar att hans favoritkompikation är månfasBuzz Aldrin gillarklockor.
Mike Brewer i Wheeler Dealers har tidigare burit en 116520 Daytona med vit tavla, men vad är detta?
Spontant tänker jag någon Chopard Mille Miglia, men det är det nog inte?
Kaxigaste är ju att han kör två klockor på samma länk på vänstern.Buzz Aldrin gillarklockor.
Kombinerad De Ville och X33 på customlänk: https://www.hodinkee.com/articles/buzz-aldrin-rocking-three-omega-watches-at-onceKaxigaste är ju att han kör två klockor på samma länk på vänstern.
Fantastisk när det begav sig, men tycker inte han gjort något bra sen A Fish Called Wanda. Mest grinig gubbe nu för tiden. Vilket helt osökt får mig att tänka på Morrissey. Vad har han för dinka här?Stämmer, han samlar på just Lange. Jag ska inte svära på det men jag tror jag läste han uteslutande bär just Lange och har just det märket. Vilket är lite häftigt. I övrigt är han en kung enligt mig, vilken otrolig människa och komiker. Kolla bara Pang i Bygget!
Jordan Peterson, vad bär han?
xxx.youtube.com/watch?v=lz9WJxeN6xc&list=WL&index=8&ab_channel=Valuetainment
Byt ut XXX mot WWW. Verkar inte kunna länka till youtubevideos.
Var inte han kidnappad till en tipp-topp hemlig psyk-klinik i Ryssland för att få sin alien rectal probe utopererad? Härligt att se att han är på bättringsvägen.Omega Seamaster 300 Bronzegold
Ingen aning, aldrig hört om snubben. Har däremot haft en sån klocka han bär.Var inte han kidnappad till en tipp-topp hemlig psyk-klinik i Ryssland för att få sin alien rectal probe utopererad? Härligt att se att han är på bättringsvägen.
Han ser ut att ha spinkiga armar, nen bär den bra. Kräver en viss klädstil dock!Omega Seamaster 300 Bronzegold
Den civiliserade världens i särklass modigaste statsman kör med Tag Heuer
blancpain aqualungVet inte om ni känner igen den här killen?
Pensionerat judoproffs kanske av bilden att döma?
Till saken; vad bär karln för klocka?
blancpain aqualung
Den person som förmodligen är mest återkommande i tråden.Ouhf! Snyggt spottat!
Den person som förmodligen är mest återkommande i tråden.
Sökresultat för fråga: Putin
klocksnack.se
Komiskt. På honom sitter den där bjässen rätt bra. Har sett en hel del bilder (på detta forum) som ser rätt löjliga ut med 44mm klockor på taniga 15cm-handleder.The rock!