• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Leo med Tiffany Nautilus
688E8335-753E-48B5-AE8C-0D2E0EEC5DAE.jpeg

Och inget är som att bära munskydd nedanför munnen 🤷‍♂ 🙈

Brewer.JPG

Mike Brewer i Wheeler Dealers har tidigare burit en 116520 Daytona med vit tavla, men vad är detta?
Spontant tänker jag någon Chopard Mille Miglia, men det är det nog inte?

Stämmer, han samlar på just Lange. Jag ska inte svära på det men jag tror jag läste han uteslutande bär just Lange och har just det märket. Vilket är lite häftigt. I övrigt är han en kung enligt mig, vilken otrolig människa och komiker. Kolla bara Pang i Bygget!
Fantastisk när det begav sig, men tycker inte han gjort något bra sen A Fish Called Wanda. Mest grinig gubbe nu för tiden. Vilket helt osökt får mig att tänka på Morrissey. Vad har han för dinka här?
7B8802CD-D5DC-4FAC-A686-78AAC513EDEA.jpeg

Jordan Peterson, vad bär han?

xxx.youtube.com/watch?v=lz9WJxeN6xc&list=WL&index=8&ab_channel=Valuetainment

Byt ut XXX mot WWW. Verkar inte kunna länka till youtubevideos.

Den civiliserade världens i särklass modigaste statsman kör med Tag Heuer
7AA0A6E7-183B-414E-BBEA-50E1A3B232B4.jpeg

Helt fantastisk man. Han fick fri lejd till USA med sig och sin familj men svarade att han dör med Ukraina. Hans framtid ser ju mörk ut tyvärr. Han kommer nog dö eller ruttna i ett Ryskt fängelseläger. Tragiskt, en av ledarna man kommer komma ihåg.

Tillbaka
Topp