• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Seamaster Memomatic
955ADFF3-4DDF-4C3E-BCE8-12AA602D2A48.jpeg

LeBron rockar färgglad RM på nåt event i Miami. Den andra vet jag inte men ska vi gissa på att han gömmer en Tudor under ärmen?
NTuSoWA.jpg

Ser det inte misstänkt likt ut en day date-länk?
Inte omöjligt, han brukar ha klockan på högern iaf. Undrar vems samling som väger tyngst? 🤔

Klockorna och smyckena bar han i protest mot FIAs nya regler som förbjuder bärandet av klockor och smycken under lopp. Ska visst vara en säkerhetsgrej vid krash.

Är väl inte nya regler utan bara att dom tidigare inte brytt sig så mycket om det efterlevdes till punkt och pricka.
Finns en hel del yrken där man inte får bära smycken av säkerhetsskäl, inga konstigheter alls tycker jag.
Tycker mindre och mindre om LH och såna här primadonnafasoner.

Inte omöjligt, han brukar ha klockan på högern iaf. Undrar vems samling som väger tyngst? 🤔

Helt galen samling 😬
Sen hade jag kanske köpt helt annat men ändå…

• Like
Reactions: v0n

Haha, ja jävlar vilken samling 😅😅 Sen är han väl redan nu dollarmiljardär också…

• Like
Reactions: v0n
Är väl inte nya regler utan bara att dom tidigare inte brytt sig så mycket om det efterlevdes till punkt och pricka.
Finns en hel del yrken där man inte får bära smycken av säkerhetsskäl, inga konstigheter alls tycker jag.
Tycker mindre och mindre om LH och såna här primadonnafasoner.
Så är det kanske. Har inte följt F1 på 20 år, utan såg just detta av en händelse på Instagram.

Vad är det för något Skarsgård rockar här? Något svenskt låg-nivå/designer märke?:snaphappy:

1653509365499.png

Tycker det luktar 70-tals seamaster åt det här hållet (inte exakt modell men samma skola)

Tycker det luktar 70-tals seamaster åt det här hållet (inte exakt modell men samma skola)

Det har du rätt i.
Ser oneligen ut som det kan vara den.
Fick för mig att han brukade använda konstiga märken likt "Peter Forsberg" brukade köra eftersom han ägde en del av det klockföretaget.
Tur att det inte var en sådan. :angel:

Tillbaka
Topp