Seamaster Memomatic
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
LeBron rockar färgglad RM på nåt event i Miami. Den andra vet jag inte men ska vi gissa på att han gömmer en Tudor under ärmen?
Klockorna och smyckena bar han i protest mot FIAs nya regler som förbjuder bärandet av klockor och smycken under lopp. Ska visst vara en säkerhetsgrej vid krash.Lewis Hamilton kör trippel .
Inte omöjligt, han brukar ha klockan på högern iaf. Undrar vems samling som väger tyngst?Ser det inte misstänkt likt ut en day date-länk?
Klockorna och smyckena bar han i protest mot FIAs nya regler som förbjuder bärandet av klockor och smycken under lopp. Ska visst vara en säkerhetsgrej vid krash.
Inte omöjligt, han brukar ha klockan på högern iaf. Undrar vems samling som väger tyngst?
LeBron James' Watch Collection - From Rolex to Richard Mille and more — Wrist Enthusiast
LeBron James, aka “The King”, is most well known for being the current generation’s greatest basketball player, but the NBA star is also much more than that. James is an actor, investor, philanthropist, and yes, even a watch collector. LeBron James’ watch collection is one that the average collectorwww.wristenthusiast.com
Inte omöjligt, han brukar ha klockan på högern iaf. Undrar vems samling som väger tyngst?
LeBron James' Watch Collection - From Rolex to Richard Mille and more — Wrist Enthusiast
LeBron James, aka “The King”, is most well known for being the current generation’s greatest basketball player, but the NBA star is also much more than that. James is an actor, investor, philanthropist, and yes, even a watch collector. LeBron James’ watch collection is one that the average collectorwww.wristenthusiast.com
Så är det kanske. Har inte följt F1 på 20 år, utan såg just detta av en händelse på Instagram.Är väl inte nya regler utan bara att dom tidigare inte brytt sig så mycket om det efterlevdes till punkt och pricka.
Finns en hel del yrken där man inte får bära smycken av säkerhetsskäl, inga konstigheter alls tycker jag.
Tycker mindre och mindre om LH och såna här primadonnafasoner.
Ser det inte misstänkt likt ut en day date-länk?
Ja han är Cartier Ambassadör. Sjukt less på reklam jag får på insta med honom.Medium Santos på Jake Gyllenhaal
Seiko 5?Apropå PKK: Vad har Öcalan på sig?
En fågel, närmare bestämt en duva av något slagApropå PKK: Vad har Öcalan på sig?
Jojo, men vilken ref.?En fågel, närmare bestämt en duva av något slag
KlippduvaJojo, men vilken ref.?
Snyggt!Klippduva
Jag blir galen på den annonsen.Ja han är Cartier Ambassadör. Sjukt less på reklam jag får på insta med honom.
Vad är det för något Skarsgård rockar här? Något svenskt låg-nivå/designer märke?
Det har du rätt i.Tycker det luktar 70-tals seamaster åt det här hållet (inte exakt modell men samma skola)
Omega Seamaster Quartz square case fully steel with charming... säljes av en Privatsäljare på Chrono24 för 6 319 kr
Omega Seamaster Annons: 6 319 kr Omega Seamaster Quartz square case fully steel with charming..., Skick Mycket bra; Lokalisering: Turkietchrono24.app
Äsch, det där är ju Will FerrellChad Smith, Carpool Karaoke
Haha, så nära man kan komma iallafall!Äsch, det där är ju Will Ferrell
För de som inte vet:Haha, så nära man kan komma iallafall!
DaytonaVad är det Prins Daniel kör här? Breitling eller Rolex?