jacoby
Basic
Heheh. Ögonen drogs till hans handled så fort han dök upp i bildenDaytona
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Heheh. Ögonen drogs till hans handled så fort han dök upp i bildenDaytona
Vad är det Prins Daniel kör här? Breitling eller Rolex?
Handlar nog mer om att man inte bryr sig om klockor än att man tänker att man ska sticka ut med en adidas-klocka.OK. Detta inlägg handlar inte om jättekända människor, men väl gräddan av en större koncern baserade i Schweiz, således väldigt rika människor i klockornas hemland. Jag var nyligen med på en ganska stekig drink/middag med dessa människor och spanade då in att yngre, up and coming, gents ofta bar väldigt dyra klockar av klassiskt snitt, men ju högre upp i hierarkin man letade så fann man att det blev mer och mer plast och sport, en välanvänd adidas-klocka, nån ful smart-watch, nån garmin-variant... Jag som älskar vackra klockor har inga problem med att eliten väljer en annan väg, men det är intressant att när man kan få allt så vill man istället sticka ut genom att välja något helt alldagligt.
Jag vill minnas att det finns flera liknande historier på forumet, teorin är väl helt enkelt att man vill visa att man är tillräckligt rik och berömd för att alla ska veta vem man är ändå, alltså ett minst likna medvetet val som statusklockorna.OK. Detta inlägg handlar inte om jättekända människor, men väl gräddan av en större koncern baserade i Schweiz, således väldigt rika människor i klockornas hemland. Jag var nyligen med på en ganska stekig drink/middag med dessa människor och spanade då in att yngre, up and coming, gents ofta bar väldigt dyra klockar av klassiskt snitt, men ju högre upp i hierarkin man letade så fann man att det blev mer och mer plast och sport, en välanvänd adidas-klocka, nån ful smart-watch, nån garmin-variant... Jag som älskar vackra klockor har inga problem med att eliten väljer en annan väg, men det är intressant att när man kan få allt så vill man istället sticka ut genom att välja något helt alldagligt.
Ser ut som en panthere? CartierVad bar Kenny Rogers när det begav sig?
Svårt att se, men brukar vara Blancpain va?Vad har Putain här?
Vill minnas att jag alltid sett Putte använda samma gamla snygga Blancpain i flera flera år.Svårt att se, men brukar vara Blancpain va?
Wow, snyggt! Och versionen med flightmaster-caset. Vilken kung.Seamaster Memomatic
Sadio Mane ser rätt avslappnad ut när han skriver autografer hos nya klubben..
Hur kan det där vara skönt? Är genuint nyfiken på varför man väljer att ha en klocka eller armband så löst.
Son av en lååång rad bilhandlare.Hur kan det där vara skönt? Är genuint nyfiken på varför man väljer att ha en klocka eller armband så löst.
Ser i klippt ut
Ser lite suspekt ut, jag lutar ändå åt att låset gått upp som @carlmartin skriver!Ser i klippt ut
Detta har jag aldrig hört om tidigare. Adolf Hitler bar tydligen en Reverso.
Watch owned by HITLER that bears his initials could fetch £3.4M
The timepiece, which was manufactured by Swiss luxury watchmaker LeCoultre, features the Nazi leader's initials, the Swastika and the regime's notorious eagle logo.www.dailymail.co.uk
Det klingar ju något sämre att ha en Adolf Hitler Reverso istället för en Paul Newman Daytona i de flesta kretsar.Detta har jag aldrig hört om tidigare. Adolf Hitler bar tydligen en Reverso.
Watch owned by HITLER that bears his initials could fetch £3.4M
The timepiece, which was manufactured by Swiss luxury watchmaker LeCoultre, features the Nazi leader's initials, the Swastika and the regime's notorious eagle logo.www.dailymail.co.uk
Helstålsvarianten ser det ut som va? (hade varit snyggare med medium!)Tom Cruise med Cartier Santos Large
Medium är definitivt bättre, men vad jag förstått kör han med datumkomplikation på alla sina klockor och har tillräckligt stora handleder för att bära upp Large OKHelstålsvarianten ser det ut som va? (hade varit snyggare med medium!)