16610?Jag har sökt runt lite:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
16610?Jag har sökt runt lite:
Ne, definitivt inget datum på den där klockan. Men du är inne på rätt spår att det där ser ut som en safirare. Han måste ha fler än en submariners...
Men va i helvete. Dags att skaffa glasögon kanske? Ser ut som safir iaf! Klart han har fler klockorNe, definitivt inget datum på den där klockan. Men du är inne på rätt spår att det där ser ut som en safirare. Han måste ha fler än en submariners...
haha underbart dryg. störtskön!
Robert Downey Jr älskar sina klockor
bild?F d österrikiska tennisspelaren Barbara Schett i Eurosports studio, bla i programmet "Game, set and Mats", har bra smak. Hon verkar ha gått från nån vit Rolex (DJ?, Explorer?) till en Sub. Snyggt! (Även hennes tidigare var förstås snygg den med.)
Högst betalda Hollywoodskådisen ett par år i rad, och han är fortfarande sig själv!
Robert Downey Jr älskar sina klockor
Jag får återkomma med hennes nya. Har ingen bild som är tillräckligt nära. Hennes tidigare däremot:
Bilden har varit uppe innan, men inte med FIlip Tysanders egna kommentar till den. Han förundras själv över Neuers val av klocka
Kanye hos Ellen:
Men vad bär Ellen?
Respekt för Tysanders medvetenhet om hans klockors "kaliber" .
Bilden har varit uppe innan, men inte med FIlip Tysanders egna kommentar till den. Han förundras själv över Neuers val av klocka
Intressant, en sen 16610 med rehaute och SEL. Promotionbild för någon film?Al Pacino kör med Rolex Submariner.
Ne det är klart, rolex är inte alls stort bland klockintresserade....Är det så jävla oväntat att alla kändisar kör Rolex? Man får ju förmoda att de köper klocka efter status och pengar inte efter ett riktigt intresse
Haha stor humor på grafen. Att Rolex är extremt populärt här är det ingen som ifrågasätter, däremot betvivlar jag att alla kändisar är klockintresserade även om det, precis som i övriga befolkningen, finns en del som är det, exempelvis DeGeneres.Ne det är klart, rolex är inte alls stort bland klockintresserade....
Bjussar på denna utmärkta graf
Ser ut som en Tag-heuer - Chronolink?vilken klockan har pacino på sig i insomnia?
Tag Heuer linkvilken klockan har pacino på sig i insomnia?