• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IWC Ingenieur.

Då var det bestämt att det ska införskaffas 3239. Verkar vara lite svår att få tag på så vägrar ta beslut på förhand om vilken tavla jag gillar bäst och låter slumpen avgöra :)
Kul, lycka till!

Jag är själv grymt sugen på att byta ut min Saint Exupéry UTC pilot (326104) mot en 323906. Måste nog sälja den innan jag kan klicka hem en ny - ingen som är sugen på ett byte? :)

Lånad bild
IWC-Pilots-UTC-Antoine-de-Saint-Exupery-UTC-Limited-Edition-Limited-1188Pcs-2.jpg

Gör det, och spara 06:eek:rna till mig ;)
Velar fortfarande om färg men har inte brådis så kommer det ut en 06 på KS har du förtur!

Om det är någon från Stockholmsområdet med en 3239 oavsett färg på tavlan som vill bli bjuden på en fika/middag/öl så PMa gärna. Nyfiken på hur tavlorna uppfattas i verkligheten.

Heh, kom på en grej innan man gör överföringen, vad tror ni menas med "Med box och öppna papper"?

Säljaren är tysk och det står: - mit Box und offene Papieren

Då var ingyn beställd. Var handlar man gummit?
Vad kul! Du kommer att bli grymt nöjd, det är jag helt säker på. Klockan är mångsidig och kul, och skulle man mot förmodan tröttna misstänker jag att den är väldans lättflippad. Skulle länken inte sitta riktigt hundra så finns det halvlänkar, kan vara bra att känna till.

Tillbaka
Topp