Snyggt, ser bra ut, grattisDå var den på plats. Kul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, ser bra ut, grattisDå var den på plats. Kul!
Mycket bra! Saknar min gamla!Då var den på plats. Kul!
Nöjd? Hade en sån för några år sen. Trevlig och prisvärd i sammanhangetDå var den på plats. Kul!
Burit den 10 minuter men första intrycket är bra. Det var enkelt att pilla dit en extra länk men jag saknar microjustering. Tror jag vill ha en halv halv-länkbit mindre. Tavlan är lite roligare än jag trodde. Skiftar från svart till grå och i vissa ljus mot blått. Den bärs större än jag förväntade mig. Även tyngden förvånade.Nöjd? Hade en sån för några år sen. Trevlig och prisvärd i sammanhanget
Då var den på plats. Kul!
Helt blankt. Handlaren lämnade 12 månader garanti.Riktigt snyggt. Bra val att gå på 323902 också.
Hur var certet? Var det ostämplat?
Helt blankt. Handlaren lämnade 12 månader garanti.
Kändes väl lent eller hur man ska uttrycka sigAllright. Cert eller ej så hoppas jag du slipper åberopa någon typ av garanti. Hoppas du blir nöjd med klockan!
Hur känns uppdraget?
TrevligtBurit den 10 minuter men första intrycket är bra. Det var enkelt att pilla dit en extra länk men jag saknar microjustering. Tror jag vill ha en halv halv-länkbit mindre. Tavlan är lite roligare än jag trodde. Skiftar från svart till grå och i vissa ljus mot blått. Den bärs större än jag förväntade mig. Även tyngden förvånade.
Grattis, snyggt!Då var den på plats. Kul!
Ser riktigt fin ut!Då var den på plats. Kul!
Då var ingyn beställd. Var handlar man gummit?
Heh, kom på en grej innan man gör överföringen, vad tror ni menas med "Med box och öppna papper"?
Säljaren är tysk och det står: - mit Box und offene Papieren
Då var den på plats. Kul!
Dock lite nervös för fick notis om att paketet var levererat och signerat av en person... ringde UPS och paketet hade kommit till en tobakskiosk 5 km från mig. Trodde de skulle köra hem paketet. Körde dit som en dåre och anlände 1 min innan stängningKöp på torsdagen och leverans måndag? Snabba puckar!
Mycket fin klocka dessutom, Grattis!
Gött mos!Dock lite nervös för fick notis om att paketet var levererat och signerat av en person... ringde UPS och paketet hade kommit till en tobakskiosk 5 km från mig. Trodde de skulle köra hem paketet. Körde dit som en dåre och anlände 1 min innan stängning
Mer toolig än AP och går att bada med. och IWC har lagt ner inte bara produktionen utan hela serien i denna stillinje.Måste säga att jag är nöjd! Känns som en inkörsport till AP detta dock
Vaaaaa????? Det gick verkligen fortFan klickar inte helt ändå. Skulle vilja ha något svartare tavla och möjligtvis med någon struktur i. Den känns lite platt! Snart på en KS-sida nära dig
Edit: hatten av till länken!
Klurar så det knakar på vad det ska bli!Vaaaaa????? Det gick verkligen fort
Tråkigt att ni inte klickade, lär nog inte bli så svårsåld. Har du spanat in en ersättare?
Måste säga att jag är nöjd! Känns som en inkörsport till AP detta dock
Måste säga att jag är nöjd! Känns som en inkörsport till AP detta dock
Intryck av tavlan? Jag bara sett just den blå genom glas? Är det mer djup i den än den svarta?Finns i släkten så passade på att pröva en med blå tavla.
Säger detsamma, vill haaaaa! 323904 är sjukt snygg. Men pga prioriteringar får det vänta..Jag vill haaaaa, men budget tillåter inte just nu, måste prioritera andra klockor... inte falla för frestelse... ahhh...
Intryck av tavlan? Jag bara sett just den blå genom glas? Är det mer djup i den än den svarta?
Intryck av tavlan? Jag bara sett just den blå genom glas? Är det mer djup i den än den svarta?
Har inte jämfört dom sida vid sida.