• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IWC Ingenieur.

Då var den på plats. Kul!

1A21E420-4DA6-4F48-BD56-AFBA19FFA852.jpeg
648122A4-5F2C-4326-8B01-026959EB45C0.jpeg
Snyggt, ser bra ut, grattis :)

Nöjd? Hade en sån för några år sen. Trevlig och prisvärd i sammanhanget
Burit den 10 minuter men första intrycket är bra. Det var enkelt att pilla dit en extra länk men jag saknar microjustering. Tror jag vill ha en halv halv-länkbit mindre. Tavlan är lite roligare än jag trodde. Skiftar från svart till grå och i vissa ljus mot blått. Den bärs större än jag förväntade mig. Även tyngden förvånade.

Burit den 10 minuter men första intrycket är bra. Det var enkelt att pilla dit en extra länk men jag saknar microjustering. Tror jag vill ha en halv halv-länkbit mindre. Tavlan är lite roligare än jag trodde. Skiftar från svart till grå och i vissa ljus mot blått. Den bärs större än jag förväntade mig. Även tyngden förvånade.
Trevligt

Plocka upp ett svart gummi nu oxå

Tycker den verkar så nice på både länk och gummi! Var och provade den i förra veckan, ska skriva en längre post om det besöket (Rom, diverse butiker) senare när tillfälle ges..

Fan klickar inte helt ändå. Skulle vilja ha något svartare tavla och möjligtvis med någon struktur i. Den känns lite platt! Snart på en KS-sida nära dig :)

Edit: hatten av till länken!

EDCF5CB7-64C0-4CA1-BAD7-0C1414E4CFE4.jpeg

Senast ändrad:
Fan klickar inte helt ändå. Skulle vilja ha något svartare tavla och möjligtvis med någon struktur i. Den känns lite platt! Snart på en KS-sida nära dig :)

Edit: hatten av till länken!

EDCF5CB7-64C0-4CA1-BAD7-0C1414E4CFE4.jpeg
Vaaaaa????? Det gick verkligen fort :)
Tråkigt att ni inte klickade, lär nog inte bli så svårsåld. Har du spanat in en ersättare?

Intryck av tavlan? Jag bara sett just den blå genom glas? Är det mer djup i den än den svarta?

Har inte jämfört dom sida vid sida.

Men det har jag innan jag bestämde mig för den svarta:
IWC Ingy x 2.jpg

Båda två är snygga, men jag föredrar den svarta av flera skäl:
  • Vitt datum mot svart bakgrund. Tvärt om på den blåa.
  • Inte helt förtjust i den röda spetsen på den blåas sekundvisare.
  • Den blåa skiftar kraftigt i färg beroende på ljus. Från urvattnat blått till nästan svart. Vissa nyanser är inte snygga, som den nedan t ex.
IWC Ingy Blå.jpg

Tillbaka
Topp