Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår att du fått titta både en och två gånger om de bär klockorna på vristen.Grymt snygg dinka på bilder. Väldigt diskret I verkligenheten . Har fått titta både en och två gånger när man sett kollegor i Europa sporta en ingy på vristen. Pure class om ni frågar mig. Aldrig sett någon I Sverige bära den, vilket är synd.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Undrar hur den sportar sig på mina 18,5 cm...Ca 17 manliga cm
Finns en sådan för klämning i Malmö?
Det har de ...men tänkte mer personlig klämning. Någon som förstår att man vill sitta där med en espresso och Biscotti, klämma på klockan i fråga i ett bra tag.Jag tror att Hukes på gågatan har den inne.
Genta-generna sitter i
1832 kan vara bland det snyggaste som gjorts, tråkigt att den ska vara så dyr.
Quartz-versionen är billigare. Oklart dock hur den håller i framtiden och vad service kostar...
Nu får ni sluta lägga upp bilder på läckra Ingys. Snart måste man ju bara ha en!Jag älskar min. Köptes i NY i samband med bröllop för ett par månader sen och jag tror fan aldrig att jag kommer tröttna på den..
Jag älskar min. Köptes i NY i samband med bröllop för ett par månader sen och jag tror fan aldrig att jag kommer tröttna på den..
Nu får ni sluta lägga upp bilder på läckra Ingys. Snart måste man ju bara ha en!
Oskarponken, får man be om ett wristshot samt handledsmått?
Bra pris i NY? Ska dit i höst och är jäkligt sugen på en vittavlad.
Bra pris i NY? Ska dit i höst och är jäkligt sugen på en vittavlad.
När jag var i NY förra sommaren så prutade nästan alla klockbutiker med sig själva kändes det som, så fort man satte foten i butiken var det "20% off only today"... så att få till ett helt OK pris bör således inte vara några problem. Detta var hos AD's ska tilläggas.
Har haft lite förhandling med en fransos på nätet de senaste dagarna. Idag slog jag till och nu går man man i väntans tider... ska skeppas på måndag!
Hehe så det var du som knep den grattis!Har haft lite förhandling med en fransos på nätet de senaste dagarna. Idag slog jag till och nu går man man i väntans tider... ska skeppas på måndag!
Japp, blir finfin mot solbrännan!Sommarklockan ordnad m andra ord
Jaså, du var också och fiskade på den? Jo, det blev ett erbjudande för bra för att avstå! Hoppas jag... jag har ju inte sett den än.Hehe så det var du som knep den grattis!
Jaså, du var också och fiskade på den? Jo, det blev ett erbjudande för bra för att avstå! Hoppas jag... jag har ju inte sett den än.
Då var den här. Supernöjd. Precis så sval och skön som jag trodde. Ligger som gjuten runt handleden. Några snabba skott från mobilen blir det här.