Läcker som fn, grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Den är 10 mm hög.Visst är den där mindre på höjden än tidigare modellen? Snygg som fan anyhow, grattis!
Då var den här. Supernöjd. Precis så sval och skön som jag trodde. Ligger som gjuten runt handleden. Några snabba skott från mobilen blir det här.
Tackar! Den är 10 mm hög.
Då var den här. Supernöjd. Precis så sval och skön som jag trodde. Ligger som gjuten runt handleden. Några snabba skott från mobilen blir det här.
Tack! Den annonserades av fransosen till strax över 30k, lyckades göra litegrann på det priset samt baka in försäkrad frakt. Med tanke på att den var oanvänd så tycker jag att det var ett bra kap.Riktigt snygg! Är själv på jakt efter en men är svår att hitta i Sverige. Varit inne på Nymans och klämt lite på den.
Får man fråga vad du fick ge för den?
Bara att gratulera! Har haft lite svårt att köpa från Chrono 24. Men kul att se att det fungerar!Tack! Den annonserades av fransosen till strax över 30k, lyckades göra litegrann på det priset samt baka in försäkrad frakt. Med tanke på att den var oanvänd så tycker jag att det var ett bra kap.
GRATTIS! Och välkommen till klubben. Guldvisarna adderar!BAAM!!!
För en som aldrig har kollat åt IWC så skulle det vara trevlig om du berättade lite. Ref, storlek, höjd, listpris och pris begagnad?BAAM!!!
Riktigt läcker! Grattis!Då var den här. Supernöjd. Precis så sval och skön som jag trodde. Ligger som gjuten runt handleden. Några snabba skott från mobilen blir det här.
Here we go!För en som aldrig har kollat åt IWC så skulle det vara trevlig om du berättade lite. Ref, storlek, höjd, listpris och pris begagnad?
Till sist vill jag bara gratulera till en fantastiskt vacker klocka, den andas sommar! Fler bilder tack!
Riktigt snygg! Är själv på jakt efter en men är svår att hitta i Sverige. Varit inne på Nymans och klämt lite på den.
Får man fråga vad du fick ge för den?