Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt fin!
Sjukt grym!En av tre planscher jag köpte direkt av IWC i början av 2000talet. Då fanns inga större planer för en kvinnlig kollektion...
![]()
Jag kollade med Jarl Sandin förra året innan jag köpte min MarkXVIII och då fick jag pris på 19700kr för en länk.Är det någon som har koll på vad en stållänk till Mark XVIII kostar ny alt. en väldigt bra begagnad?
Groteskt. Jag bad om pris på länk till min 3717-01. Efter en månad kom offerten på 17k......Jag kollade med Jarl Sandin förra året innan jag köpte min MarkXVIII och då fick jag pris på 19700kr för en länk.
Jag kollade med Jarl Sandin förra året innan jag köpte min MarkXVIII och då fick jag pris på 19700kr för en länk.
Det är som ett väpnat rån! Men å andra sidan är det den absolut bästa länken jag någonsin testatGroteskt. Jag bad om pris på länk till min 3717-01. Efter en månad kom offerten på 17k......Det var en länk i stål, inte aktiemajoriteten i IWC jag var intresserad av
![]()
Det är som ett väpnat rån! Men å andra sidan är det den absolut bästa länken jag någonsin testat
Det är som ett väpnat rån! Men å andra sidan är det den absolut bästa länken jag någonsin testat
Det lär ju bli mer fokus på portugiesern! Kanske en PC?Någon som har koll på, eller spekulationer kring, IWCs kommande produkter för 2021 och framåt? Vad ser ni mest fram emot?
Tror det blir noll fokus på den i år.Det lär ju bli mer fokus på portugiesern! Kanske en PC?
Agree. Men, jag jag köpte en fuling på Alibaba för att testa. Kostade en hundring och sitter perfekt förutom kassa endlinks.Det är som ett väpnat rån! Men å andra sidan är det den absolut bästa länken jag någonsin testat
Haha ja det är ju inte ett alternativ men många parametrar som talar för emot det för min del i alla fall. Men kul att den satt så pass bra för det är kanske något man inte förväntat sig.Agree. Men, jag jag köpte en fuling på Alibaba för att testa. Kostade en hundring och sitter perfekt förutom kassa endlinks.
Även jag köpte en begagnad, landade på ca 9500:- (till Mark XV).Jag köpte en begagnad länk på nätet för $800, i och för sig till Mark XVI. Kändes värt ändå!
![]()
En av tre planscher jag köpte direkt av IWC i början av 2000talet. Då fanns inga större planer för en kvinnlig kollektion...
![]()
Även jag köpte en begagnad, landade på ca 9500:- (till Mark XV).
![]()
Spännande, hade varit kul om det kom en ny Mark pilot klocka.Snart nyhet(er) på g, blir en lång natt
![]()
Ser ut som en kronograf va?Spännande, hade varit kul om det kom en ny Mark pilot klocka.
KlockrentHär kommer nummer två av tre. Ganska fyndig om jag får säga det själv...
![]()
Redan slutsåld?