Vet inte vad jag tycker om bronsfärgade siffror och index på tavlan....Den här var kul att få klämma på. Riktigt bra. Kan man äga två bronzo i samma klocklåda?
Ligger plattare på handleden iom glasbaklock. Bekvämt band.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte vad jag tycker om bronsfärgade siffror och index på tavlan....Den här var kul att få klämma på. Riktigt bra. Kan man äga två bronzo i samma klocklåda?
Ligger plattare på handleden iom glasbaklock. Bekvämt band.
![]()
Hehehesjukt bra klocka - den försäljning jag ångrar allra mest
Även om den var som en hockeypuck på handleden![]()
Fredagsklockan.
![]()
En till, tydligen bra på fredagarna![]()
& här har vi brorsan![]()
Det baksidan är väldigt finEtt mästerverk
![]()
![]()
Snyggt. Molequin?Två nya band levererade, tycker det blev riktigt lyckat.
"Made To Order" med svagt böjda bandstift lika originalbanden.
![]()
Tack. Ja det stämmer.Snyggt. Molequin?
Ok tackOlika tavlor.
Detta är en bra sida för fakta.Kan ni IWC proffs hjälpa mig med vad som är skillnaden på en Big Pilot IW5004 vs IW5009?
Är det ngn betydande skillnad, tekniskt visuellt eller bara årgångar?
Från en newbe![]()
Tackar, ja där brukar jag rekommendera alla att söka på alla Panerai referenser men funkar ju såklart lika bra på IWCDetta är en bra sida för fakta.
![]()
IWC IW5009-01 : Big Pilot » WatchBase
Full details and images of the IWC Big Pilot (IW5009-01)watchbase.com
![]()
IWC IW5004-01 : Big Pilot Stainless Steel / Black » WatchBase
Full details and images of the IWC Big Pilot Stainless Steel / Black (IW5004-01)watchbase.com
Vilken godingEtt mästerverk
![]()
![]()
Tror att ett IWC kanvas ligger kring 3000kr för denna modellNu är det dax för lite handleds tid för denna skönhet som bara ligger i lådan. Är det någon som vet hur jag får tag i ett härligt canvas band till denna. ??
Tack viste inte att det fanns. Kollade på hemsidan och det var bara läder . Får gå in och kikaTror att ett IWC kanvas ligger kring 3000kr för denna modell
Jarl Sandin
Jag har burit den i princip non stop i en månad på min 18cm handled nu, så ja, definitivt.Sitter ju perfekt!
Har varit sugen i flera år men aldrig testat en irl.
Klarar man sig med en 18cm handled @yonsson
Jävla dumheter. Finns massvis av andra 22mm canvas du kan köpa för 1/3 av det, även customband. Googla typ custom canvas strap.Tack viste inte att det fanns. Kollade på hemsidan och det var bara läder . Får gå in och kika![]()
Har redan kontaktat Oddface så det är i rullningJävla dumheter. Finns massvis av andra 22mm canvas du kan köpa för 1/3 av det, även customband. Googla typ custom canvas strap.
Har redan kontaktat Oddface så det är i rullning![]()
Därför jag är här för att fråga det jag inte kan.2 min Google.![]()
Green Strap Band IWC Pilot Spitfire, Top Gun In Nylon 20,21,22mm |
Looking for fashionable and durable watch straps? Showcasing our Green Strap Band In Nylon 20,21,22mm for IWC Pilot Spitfire, Top Gun. Shop now!www.partsforwatch.com