Sitter perfekt när man har en platt handled!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är priset i sek på hemsidan så är det totalkostnaden skickat till dig. Därför är det dyrare i sek än Euro tex.Slänger ut en krok så får hoppas någon vet.
Jag är just nu bra nära på att beställa en iwc merdeces amg. Den ligger just nu på hold, och väntar på min betalning. Men så kom jag att tänka på att dom förmodligen skickar klockan från Schweiz. Någon som har beställt direkt från iwc och vet hur det får det med tull och moms ?
tycker denna är 100 gånger snyggare än brun/vita. det är något med svart tavla och läderband och roseguld. Gäller många modeller inte bara denna imo.Denna är ännu snyggare (lånad bild);
![]()
![]()
IW5004 kan vara världens bästa klocka. Har haft panna typ 2 dagar och övrig tid denna sedan den kom för några veckor sedan.
Lättavläst som få, riktigt bra AR, superclean, håller tiden bra och väldigt bekvämt, även utan vikspänne.
Det har jag inte gjort. Lättviktsmaterial och svarta klockor brukar ju dock upplevas mindre så det tvivlar jag inte på.Testat den 20+ gånger och tycker alltid den är för stor men kommer aldrig kunna släppa så eg vore det lika bra att testa att äga kanske. Har du testat den svarta (top gun) nån gång? Helt annan grej förstås men läser att de bärs olika
Testat den 20+ gånger och tycker alltid den är för stor men kommer aldrig kunna släppa så eg vore det lika bra att testa att äga kanske. Har du testat den svarta (top gun) nån gång? Helt annan grej förstås men läser att de bärs olika
Jag har testat båda och precis som för @carlmartin har stålmodellen känts för stor alla de 20+ gångerna jag testat den. Har även testat Top Gun en gång och tyckte faktiskt den kändes ännu större. En svart klocka av mindre modell kan säkert upplevas som mindre än en ståldito men när en svart klocka är för stor blir det väldigt mycket klocka… TyvärrDet har jag inte gjort. Lättviktsmaterial och svarta klockor brukar ju dock upplevas mindre så det tvivlar jag inte på.
Spontant känns det som ett bra pris och den ser ju fin ut - kör på!Är på vippen att köpa min första IWC - en cal 88 för 9.5k. Yay or nay?
Finns rabattkod här på forumet för Watchwear.se.
Tack, ja det kanske måste bli en sån tångliknande historia...Finns rabattkod här på forumet för Watchwear.se.
https://watchwear.se/produkt/bergeon-bandstiftsverktyg-6767f/ eller https://watchwear.se/produkt/bergeon-bandstiftsverktyg-7825/
3713, ”äkta” MN-strap och sol.
![]()