Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har ju bara episka gobitarJapp, korrekt. 3521 från ca 1993. Till synes helt orörd och går som en dröm med en amplitud på 300 och vattentäthet
Tack! Jag gillar 90-tals IWC och tycker man får mycket kul för en relativt liten slant, jämfört med vissa andra märken.Du har ju bara episka gobitar
Helt rätt!Tack! Jag gillar 90-tals IWC och tycker man får mycket kul för en relativt liten slant, jämfört med vissa andra märken.
Jäklar du vilken trevlig modell!
Säger hej för första gången i den här tråden med mitt senaste nyförvärv. Liten men tuff! Bär väldigt skönt, som ett klassiskt herrur i 33mm. Otroligt tjusig tavla. Än så länge kommer vi väl överens!
Visst! Tror jag sett fler på forumetJäklar du vilken trevlig modell!
Snyggt! Snacka om i rätt elementMot uppstart
GIllar alla dessa olika färgvarianterna av Top Gun så skarpt.Nu kommer en favorit till mig, efter lång väntan. 41mm och 100m täthet.
GIllar alla dessa olika färgvarianterna av Top Gun så skarpt.
Har fått något ryck att jag skall samla alla