Japp, jag gillar dock att drömma Återkommer när jag har den förstaDet låter dyrt .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, jag gillar dock att drömma Återkommer när jag har den förstaDet låter dyrt .
Jag med, måste ”bara” upp med stålar, sedan det tuffaste, fruförhandlingen vart pengarna tar vägenGIllar alla dessa olika färgvarianterna av Top Gun så skarpt.
Har fått något ryck att jag skall samla alla
Trist inte för att strö salt, men ser ut som att månfasen släpar ett par dagar också...Gokväll, 3750 lite använd, nöjd, men verket, därför man handlar en ju, dagskivan hänger ej med
Edit: garanti gäller o iwc omkalibrerar, on the houseTrist inte för att strö salt, men ser ut som att månfasen släpar ett par dagar också...
Ja ingen gratis service precis - men gissningsvis i det lägre spannet vad gäller evighetskalender.Så är det nog, bra iofs, så är det konsekvent vart fall, nyservad vid köp, felet kom hyfsat direkt efter jag ställde, borta ngn månad hos iwc, tillbaks, same same again, och sist sa iwc - ställ den ej fel (avdelning kundens fel), nu samma visa igen, blir trött o inte fn tänker jag pröjsa 16k för service (nu har garantin gått ut ) behövs en kalibrering el så är ngt fel som måste fixas som de ej upptäckte sist
He he, ställde den ngn månad nu bara, uberförsikigt, tog tid…Ja ingen gratis service precis - men gissningsvis i det lägre spannet vad gäller evighetskalender.
Min åker winder när den inte används för att slippa ställa. Behövde vrida fram den något år när jag köpte den - det tog en liten stund
Grym Ingenieur! Den generationen har så snygg övergång mellan boett och länkSnön har kommit även om elaka rykten säger att den ska försvinna! Ivägen för snön på bilden är en IWC
Kan inte annat än hålla med, i mina ögon ett riktigt mästerverk från IWC även om jag är part i måletGrym Ingenieur! Den generationen har så snygg övergång mellan boett och länk
Snygg bild!
Flieger Friday!
I soffan, konstpaus innan ett teams…
IWC idag, stilsäkert! Vilka fler kör sina IWCs idag?