Wow, det finns en till pÄ KS. KulGod Jul och trevlig klocka
Har en likadan, trodde jag var ensam med en 3241/3âŠ.. men ickeâŠ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Wow, det finns en till pÄ KS. KulGod Jul och trevlig klocka
Har en likadan, trodde jag var ensam med en 3241/3âŠ.. men ickeâŠ.
Sorry för sent svarRiktigt fint!
Vet du vilket band du köpte pĂ„ Whristbuddys som passade till portugisern? Ăr det 3716 eller 3714 bandet sitter pĂ„?
Mvh
Tack för ditt svar!Sorry för sent svar
Tack! Det heter â Curved Premium Rubber Strap - Blueâ
Sitter pÄ en 3716
Bra frÄga! Att fÄ pÄ det Àr jag övertygad att det gÄr och relativt sÀker pÄ att kommer se bra ut. Det Àr svÄrt att en se skillnad mellan ref:arna rent generellt.Tack för ditt svar!
Skulle den gÄ att fÄ pÄ en 3714 och fortfarande se bra ut eller Àr det en helt annan passform?
Gott nytt Ă„r
Den bÀsta, min Àr pÄ service hos IWC , gott nytt Är ! (Ifjol var det full fart pÄ tavlorna ett bra tag runt 2400)NyÄrsklocka
HÀrligt!Bra frÄga! Att fÄ pÄ det Àr jag övertygad att det gÄr och relativt sÀker pÄ att kommer se bra ut. Det Àr svÄrt att en se skillnad mellan ref:arna rent generellt.
Huset skall ju bara i stort sett samma vad jag vet (obs ta det med en nypa salt), bara minimala höjdskillnader. Tror inte heller att bandhornen Àr annorlunda.
Men det finns nog andra som kan intyga bÀttre
I vÀrsta fall har WB bra returpolicy, sÄ orkar du kan du ta av orginalbandet och bara passa in gummit för att se hur det ser ut innan du föster det.
Lycka till och posta bilder om det blir nÄgot
Gott nytt Ă„r!
Sjukt fin! Hoppas pÄ en 38mm variant, men kÀnns ej sÄ troligt...
Har kollat pÄ 36:an men storleken Àr lite liten och föredrar lÄset pÄ mark xx.LÀr nog inte ske som det Àr nu, men det finns en 36mm som kanske kan vara ett alternativ?
Har en OP 36 frÄn föregÄende modellserie med maxi case som bÀrs större och tycker Àven den Àr lite liten.LÀr nog inte ske som det Àr nu, men det finns en 36mm som kanske kan vara ett alternativ?
Har en OP 36 frÄn föregÄende modellserie med maxi case som bÀrs större och tycker Àven den Àr lite liten.
Inte omöjligt att en svart hamnar pÄ handleden i framtiden! Den Àr ju sjukt snygg! Vart köpte du din? FÄr man rabattaterat pris pÄ kron, NK andra butiker?Bara köra pÄ en Mark XX i sÄ fall! BÀrs ju inte gigantiskt, sÀrskilt med lÀnken
Inte omöjligt att en svart hamnar pÄ handleden i framtiden! Den Àr ju sjukt snygg! Vart köpte du din? FÄr man rabattaterat pris pÄ kron, NK andra butiker?
Ok Hur stor Àr din handled?Kör bara. Jag har köpt min pÄ Jarl Sandin. AngÄende rabatter sÄ har det diskuterats i trÄden tidigare. NÄgra procent gÄr sÀkert att lösa men förvÀnta dig inga stordÄd.
Ok Hur stor Àr din handled?
Köpte ett grönt gummi pÄ Watchwear. En chansning dÄ det verkar osÀkert med portugiserna med ref 3714 och gummi. Fick anvÀnda originala bandstiften istÀllet för dom som kom med. Tycker resultatet ÀndÄ blev klart godkÀnt!
Tack!Ser bra ut! Vet du om OEM-gummi passar till 3714?
Har man köpt en klocka för 100k sÄ kan man köpa gummi för 3k. Det Àr ju dessutom grymt snyggt.SlÀngde pÄ ett olivgrönt Hirsch Arne pÄ 388103. Blev ok.
Ăr dock sugen pĂ„ det gröna EasXchange gummit som slĂ€pptes hĂ€rom mĂ„naden. Fast 3200 Ă€r lite mastigt för ett armband som mest Ă€r "för skojs skull". Eller Ă€r jag bara smĂ„snĂ„l? (Bild snodd frĂ„n nĂ€tet).
Trevlig söndag allihop!
SlÀngde pÄ ett olivgrönt Hirsch Arne pÄ 388103. Blev ok.
Ăr dock sugen pĂ„ det gröna EasXchange gummit som slĂ€pptes hĂ€rom mĂ„naden. Fast 3200 Ă€r lite mastigt för ett armband som mest Ă€r "för skojs skull". Eller Ă€r jag bara smĂ„snĂ„l? (Bild snodd frĂ„n nĂ€tet).
Trevlig söndag allihop!
Snygg kombo btw.Köp. Det Àr vÀrt det. Ingen idé att snÄla nÀr klockan kostar sexsiffrigt mycket nöjd med mitt blÄa band till Mark XX.
Bild för att det Àr roligare!
SlÀngde pÄ ett olivgrönt Hirsch Arne pÄ 388103. Blev ok.
Trevlig söndag allihop!