Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser helt ok ut men för det priset skall man nog dubbelkolla med en urmakare så allt står rätt till.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To good to be True? Inte sett BP till salu under 60k förut.
också från 2006 .. och ingen service, så har du också 5004-01 som inte är lika stabil som 5009:an![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To good to be True? Inte sett BP till salu under 60k förut.
Okej, kan du utveckla ”inte lika stabil” för en novis?också från 2006 .. och ingen service, så har du också 5004-01 som inte är lika stabil som 5009:an
Snygg.Iwc ingenieur silberpfiel! Jag har fastnat ordentligt för den!! Era tankar??![]()
Den är riktigt snygg!Snygg.
Hade rattrapanten med vit tavla till höger på armen för ett tag sedan. Påminner lite om Silverpilen. Riktigt bra passform. Iofs i titan...
![]()
Den är snygg, och lite tidlös så den tröttnar man nog inte på i första taget.Iwc ingenieur silberpfiel! Jag har fastnat ordentligt för den!! Era tankar??![]()
Instämmer helt! Jag har ett helt gäng.Har ett antal av hans band och intygar att de är fantastiska!
Ingen info men det måste vara en av klockvärldens snyggaste logotyp.Skulle gärna vilja veta lite mer om denna om någon har info![]()
Den modellen gillade jag. Den borde vara riktigt skön att bära med tanke på att den är i titan, lätt som en fjäder. Jag försökte lea efter modellen men hittar den inte. Tillhör den ingenjörfamiljen?Snygg.
Hade rattrapanten med vit tavla till höger på armen för ett tag sedan. Påminner lite om Silverpilen. Riktigt bra passform. Iofs i titan...
![]()
IW386501Den modellen gillade jag. Den borde vara riktigt skön att bära med tanke på att den är i titan, lätt som en fjäder. Jag försökte lea efter modellen men hittar den inte. Tillhör den ingenjörfamiljen?
Skulle gärna vilja veta lite mer om denna om någon har info![]()
Skulle det nog eventuellt finnas intresse från min sida om den kom ut.Lite segt i tråden, tycker jag. Flyger hemma idag, vabbar/vobbar/surfar ks.
Funderar på att lägga ut prinsen till försäljning men, vissa dagar flyger vi bara så bra tillsammans...
![]()
Är det samma klocka? Vit och svart blir grön, blå och svart med lumen?En till =)![]()
Samma klocka fast lumen lyserÄr det samma klocka? Vit och svart blir grön, blå och svart med lumen?
Det är alltså lysmassa även på bezelen?Samma klocka fast lumen lyser
Japp, samma gäller för den andre Aquatimern jag har till salu. Måste lägga upp lume bild på den sen.Det är alltså lysmassa även på bezelen?