Det är snyggt.Japp, samma gäller för den andre Aquatimern jag har till salu. Måste lägga upp lume bild på den sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är snyggt.Japp, samma gäller för den andre Aquatimern jag har till salu. Måste lägga upp lume bild på den sen.
Strukturen på tavlan är riktigt fin, något jag hade önskat på min.Storebror är inte så dum heller
![]()
![]()
Din 3239 är istället betydligt tunnare...Strukturen på tavlan är riktigt fin, något jag hade önskat på min.
Grymt bra den där! Var är det referensen heter nu igen? In-houseverk? Storlek? Känns som ett perfekt alternativ till AP RO.Storebror är inte så dum heller
![]()
![]()
Detta är 3227-01. Inhouse verk 80110. 41,5mm och 14,5mm hög.Grymt bra den där! Var är det referensen heter nu igen? In-houseverk? Storlek? Känns som ett perfekt alternativ till AP RO.
Detta är 3227-01. Inhouse verk 80110. 41,5mm och 14,5mm hög.
Länken är grym och på handleden stör iaf inte jag mig på tjockleken.
Vacker.......Iwc ingenieur silberpfiel! Jag har fastnat ordentligt för den!! Era tankar??![]()
Med spänne kostade det 4k på IWC's flagship store i Hong Kong. Intresserad av att köpa?Någon som vet vad det svarta gummibandet till Ingy 3239 listar?
Du har PMMed spänne kostade det 4k på IWC's flagship store i Hong Kong. Intresserad av att köpa?![]()
Boom - IWC 3717-12 numera med länk!!
(datumet hade precis börjat slå över när jag tog bilden)
![]()
Det var den absolut vännen, jag ville dock klistra in en bild och inte enbart en länk till en artikel.Då var ju denna mycket snyggare![]()
Oj. Häftig är ju bara förnamnet. Ovanligt stiligt för att vara IWC.
Funderar på att köpa nytt band till min Portuguese. Vad fick du betala för ditt?
Nytt IWC original krokodilarmband på Portofino![]()
3200 SEKFunderar på att köpa nytt band till min Portuguese. Vad fick du betala för ditt?
Galet!3200 SEK
Santoni är namnet, de är riktigt vassaGalet!
Jag har Santorini (stavning?) läder på min 3777:a och måste erkänna att det smiskar panerais läder på fingrarna. sitter riktigt gött!
Någon som har testat iwcs Nato band?
Har för mig att jag betalade över 5 000 kr för ett grönt kroko-band till min panna så 3 200 kr känns nästan prisvärt.Galet!
Jag har Santorini (stavning?) läder på min 3777:a och måste erkänna att det smiskar panerais läder på fingrarna. sitter riktigt gött!
Någon som har testat iwcs Nato band?
Santoni är namnet, de är riktigt vassa
Alla andra läderband jag testat brukar alltid "klibba" fast sig i huden, tycker det är jätte jobbigt då jag gillar att ha klockorna sittandes löst. Upplever inte alls det problemet med santoni lädret.Har för mig att jag betalade över 5 000 kr för ett grönt kroko-band till min panna så 3 200 kr känns nästan prisvärt.
Håller med om Santoni, riktigt fin kvalitet där.