• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IWC, International Watch Company

Den svarta är oavsett bäst men guld kostar typ samma så man måste ju överväga det iofs 😬
När guld kostar som stål brukar valet bli enkelt, men föredrar gult framför rosé.
Jag skrev till IWC och frågade vad som fanns eftersom jag hittar annonser som säger YG men ingen info om att det någonsin funnits. Fick detta svar, vet inte om jag blev klokare:

1734441144090.png
Haha ja nej det kan jag inte heller påstå att jag blev.

Klämde lite på den nya blåa, tror den vinner på målfoto över aqua/turkosen. Men de är två rätt olika klockor när den ena har polerade länkar och inte den andre. Titanium klockan är fin också.
IMG_9961.jpeg
IMG_9964.jpeg
IMG_9963.jpeg
IMG_9966.jpeg
Den blå för ett rimligt pris begagnad seglar upp som en bra kandidat tycker jag. Gillar att den inte är polerad i länkarna. Tavlan på titanaren är inte så speciell på bild, annars är materialet så klart häftigare. Kanske annorlunda upplevelse i overkligheten?

Tillbaka
Topp