Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
EDIT: Inser att jag behöver glasögon... Det är en väldigt snygg färgIWC släpper en ny färg på ingenjören. Väldigt snyggt.
100%
Lämpligt att ha en Ingenieur på armen när man sitter och gör ingenjörssaker.
Ja sant, alltid lämpligt. Den här är för övrigt löjligt clean - är det ref 3508 på den?100%
Lämpligt annars också
Tack! Yes det är 3508Ja sant, alltid lämpligt. Den här är för övrigt löjligt clean - är det ref 3508 på den?
Sjukt sugen själv, är helt makalös finish på klockan.Ingenieuren släppt med blå tavla. Jag önskar att jag inte blir lite sugen, urverket till trots tycker jag det är en snygg klocka som lockar.
Herre.. inte långt från perfektion..Ingenieuren släppt med blå tavla. Jag önskar att jag inte blir lite sugen, urverket till trots tycker jag det är en snygg klocka som lockar.
Min Mark XX har snittat -0,1 s/d över 10 dagar. ALDRIG diffat mer än 0,6 s/d oavsett tid på dygnet eller typ av användning. Hyfsat skapligt för ett urverk med 5 dagar gångreserv.Ingenieuren släppt med blå tavla. Jag önskar att jag inte blir lite sugen, urverket till trots tycker jag det är en snygg klocka som lockar.
3350?
Det är imponerande! nu är det anekdotiskt. Men med den precisionen så fattar man att märkena inte vill betala extra för cosc certifiering.Min Mark XX har snittat -0,1 s/d över 10 dagar. ALDRIG diffat mer än 0,6 s/d oavsett tid på dygnet eller typ av användning. Hyfsat skapligt för ett urverk med 5 dagar gångreserv.
Fattar att det känns jobbigt att pröjsa dubbla Mark XX priset för samma urverk dock. Oavsett hur pålitligt det är.
Tavlorna på dessa är så snygga med sunbursten och sin enkelhet Det är nästan så jag skulle vilja ha en "no-date".Snart två år med Mark XX och är fortfarande galet nöjd
Missade t o m att du redan postat igår för jag bara antog att det var aquan när jag bläddrade förbi. Måste säga att den faktiskt inte såg lika intressant ut på den bilden som på de animerade.IWC släpper en ny färg på ingenjören. Väldigt snyggt.
100%
Lämpligt annars också
Den är riktigt nice, är fortfarande väldigt nöjd med min! Enda problemet är att nu vill jag ha fler varianter.Ny klocka på handleden
Den är så cool. Stod mellan den och Ceratanium.. blev den svarta denna gångDen är riktigt nice, är fortfarande väldigt nöjd med min! Enda problemet är att nu vill jag ha fler varianter.