Åskviggen
Silver
Oki, kan förstå att tillverkaren belyser den sidan av historiken. Tack för info!Klockorna användes både av Luftwaffe och RAF.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oki, kan förstå att tillverkaren belyser den sidan av historiken. Tack för info!Klockorna användes både av Luftwaffe och RAF.
Oki, kan förstå att tillverkaren belyser den sidan av historiken. Tack för info!
Nej, låter inte som det skulle vara vidare bra marknadsföring för IWC Precis som att Hugo Boss sydde uniformerna åt dem, inget de skyltar med direktIWC gjorde även fickur åt Schutzstaffel, men de vill de förståligt inte nämna speciellt mycket!
Snyggt. Du är bra på att matcha klocka, band och utstyrsel.Lite vintage för att blanda med allt nytt
Vad var det du uppskattade med just denna koncept modell?Den här koncept IWC i vit keramik ref. 3705 som Hodinkee precis skrivit en artikel om var riktigt trevlig, synd att det aldrig blev produktion
Hemsk juDen här koncept IWC i vit keramik ref. 3705 som Hodinkee precis skrivit en artikel om var riktigt trevlig, synd att det aldrig blev produktion
Gillar den faktiskt, coolt med ett case i vit keramik, väldigt annorlunda för att vara konservativa IWCHemsk ju
Tycker också den var lite cool. OvanligGillar den faktiskt, coolt med ett case i vit keramik, väldigt annorlunda för att vara konservativa IWC
Absolut annorlunda och ful-cool.Den här koncept IWC i vit keramik ref. 3705 som Hodinkee precis skrivit en artikel om var riktigt trevlig, synd att det aldrig blev produktion
Håller med. Vet inte riktigt vad det är jag gillar med den, men kan inte släppa den riktigt.Den här koncept IWC i vit keramik ref. 3705 som Hodinkee precis skrivit en artikel om var riktigt trevlig, synd att det aldrig blev produktion
Vrålcool ju! Passar perfekt i fjällen. Tänk en go dag i Zermatt i nedan outfit, oemotståndlig!Den här koncept IWC i vit keramik ref. 3705 som Hodinkee precis skrivit en artikel om var riktigt trevlig, synd att det aldrig blev produktion
Så rätt!Vrålcool ju! Passar perfekt i fjällen. Tänk en go dag i Zermatt i nedan outfit, oemotståndlig!
Inte en aning, men jäkligt läcker!Någon som vet vad detta är för modell?
Mekaniskt urverk. 18k Vitguld.
Jäkligt speciell. Aldrig sett någon liknande.Inte en aning, men jäkligt läcker!
Vart hittade du bilden?Jäkligt speciell. Aldrig sett någon liknande.
Klockan finns till salu hos B&S guld och antik i Göteborg. Men priserna på hemsidan är inte aktuella. Hemsidan verkar inte vara up to date generellt.Vart hittade du bilden?
Ganska kass hemsida, i alla fall den mobila versionenKlockan finns till salu hos B&S guld och antik i Göteborg. Men priserna på hemsidan är inte aktuella. Hemsidan verkar inte vara up to date generellt.
Vad är det för datum?Den nya mojave’n var ju riiiiiiktigt mumsig
Ja, datorversionen är också kass. De har mycket mer klockor i butiken och säljaren är trevlig och kunnig. Han nämnde att han inte har tid att skapa ny hemsida och lägga upp alla klockor som han får in tyvärr.Ganska kass hemsida, i alla fall den mobila versionen
Vad tycker så här långt?Då kan man posta här också. Min första IWC, IW329003 uttagen sent 2018.
Sjuk AR på den...ser ut som om man kan ta på visarnaDå kan man posta här också. Min första IWC, IW329003 uttagen sent 2018.
Vad tycker så här långt?
Finns väldigt mycket att gilla och inte mycket att inte gilla. Grym klocka helt enkelt med detaljer som växer och inget som skriker. Verkar hålla tiden på sekunden nu 22 timmar efter jag skakade igång den. Upplevs väl lite större än den är (42mm/14mm) men det är inga problem på min size av händer/handled. Enda är väl lumen som var sämre än väntat. Tyngre än jag mindes också, vågen sa 152g (på gummi alltså). Men känns inte så farligt topptung. På länk skulle den bli i tyngsta laget kanske?Sjuk AR på den...ser ut som om man kan ta på visarna
Sämre lume än väntat, jag tycker att den är bra?Finns väldigt mycket att gilla och inte mycket att inte gilla. Grym klocka helt enkelt med detaljer som växer och inget som skriker. Verkar hålla tiden på sekunden nu 22 timmar efter jag skakade igång den. Upplevs väl lite större än den är (42mm/14mm) men det är inga problem på min size av händer/handled. Enda är väl lumen som var sämre än väntat. Tyngre än jag mindes också, vågen sa 152g (på gummi alltså). Men känns inte så farligt topptung. På länk skulle den bli i tyngsta laget kanske?
Ja, riktigt bra AR, bästa jag haft. Matt tavla i ljust silver som inte verkar ge några reflexer. Oerhört fotograferingsvänlig. Allt som allt väldigt glad och nöjd
Allt är relativt, jag ju van vid Omegas dykare Edit: men absolut ingen dealbreaker, den är ju ok.Sämre lume än väntat, jag tycker att den är bra?