• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
122D6D1D-48E0-4152-878C-3E9A567B9453.jpeg
7D15A07B-971F-4D0F-84BC-21F0889E5A6C.jpeg
07956880-5DB8-4E8A-97CD-92D7863D314D.jpeg
E22220B5-BD48-4FD1-936E-4F0DA458D3F3.jpeg
Så du fick den men ändå inte...... eller följde den med hem för att åka i retur i morgon?;)
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Stort grattis! Gillar att den är manuell med blånerade visare. Snygg tavla också, men jag trodde du menade den nya tribute 1931 med blå tavla som heter small second. Trodde du bara köper blått:). Om jag i poaketöppningsruset får ställa två frågor till så trodde jag att det är JLC som graverar och att det bandet inte gick att beställa från JLC. Nu firar vi! Skål och gratulerar till en ikon.
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Stort grattis! Gillar att den är manuell med blånerade visare. Snygg tavla också, men jag trodde du menade den nya tribute 1931 med blå tavla som heter small second. Trodde du bara köper blått:). Om jag i poaketöppningsruset får ställa två frågor till så trodde jag att det är JLC som graverar och att det bandet inte gick att beställa från JLC. Nu firar vi! Skål och gratulerar till en ikon.
Skål broder!!
 

Japocc

Omega
Stort Stort Grattis...
Bland de finaste som JLC någonsin spottat ur sig...galet fin.
Om du mot förmodan någon gång skulle få gör dig att sälja så ställer jag mig gärna i kö!
Tack! Jag är ett stort JLC-fan och håller helt med om att detta är en av deras finaste modeller - vilket ju också är anledningen till att jag jagat just denna. Finner det osannolikt att jag skulle sälja, men det är klart, man vet aldrig.
 

tossefar

Cartier
Jag är fortfarande på jakt efter ett mörkbrunt band i ödla. Helst helt ostoppat men i alla fall så tunnt som möjligt. 17/16mm. Verkar halvt omöjligt att hitta... Har ni några tips? Alternativt ställen att beställa skräddarsydda storlekar från, utöver CF som jag redan kikat på.
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Jag är fortfarande på jakt efter ett mörkbrunt band i ödla. Helst helt ostoppat men i alla fall så tunnt som möjligt. 17/16mm. Verkar halvt omöjligt att hitta... Har ni några tips? Alternativt ställen att beställa skräddarsydda storlekar från, utöver CF som jag redan kikat på.
Har hört bra saker om Atelier du Bracelet Parisien. Just nu 30% Black Friday-rabatt med koden BF2K18 dessutom.
 
Topp