Så du fick den men ändå inte...... eller följde den med hem för att åka i retur i morgon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så du fick den men ändå inte...... eller följde den med hem för att åka i retur i morgon?
Nej, lämnade den kvar för gravyren så jag inte ångrar mig,Så du fick den men ändå inte...... eller följde den med hem för att åka i retur i morgon?
Nej, lämnade den kvar för gravyren så jag inte ångrar mig,
Men nöjd är bara förnamnet
Tack så mycket!Grattis! Så sjukt fin!
En värdig gravyr också, tidlösa ord som tåls att påminnas om då och då. Men med den tavlan, blå händer och guilloche är jag rädd att den inte får se dagens ljus så mycket.Tack så mycket!
Stort grattis! Gillar att den är manuell med blånerade visare. Snygg tavla också, men jag trodde du menade den nya tribute 1931 med blå tavla som heter small second. Trodde du bara köper blått. Om jag i poaketöppningsruset får ställa två frågor till så trodde jag att det är JLC som graverar och att det bandet inte gick att beställa från JLC. Nu firar vi! Skål och gratulerar till en ikon.
Skål broder!!Stort grattis! Gillar att den är manuell med blånerade visare. Snygg tavla också, men jag trodde du menade den nya tribute 1931 med blå tavla som heter small second. Trodde du bara köper blått. Om jag i poaketöppningsruset får ställa två frågor till så trodde jag att det är JLC som graverar och att det bandet inte gick att beställa från JLC. Nu firar vi! Skål och gratulerar till en ikon.
Inte än men istf golfEn värdig gravyr också, tidlösa ord som tåls att påminnas om då och då. Men med den tavlan, blå händer och guilloche är jag rädd att den inte får se dagens ljus så mycket.
Såvida herrn inte spelar polo såklart!
Klubba och boll som klubba och boll...enda skillnaden är väl att du använder apostlahästarna istället för de faktiska dito. ^^Inte än men istf golf
Tack! Jag är ett stort JLC-fan och håller helt med om att detta är en av deras finaste modeller - vilket ju också är anledningen till att jag jagat just denna. Finner det osannolikt att jag skulle sälja, men det är klart, man vet aldrig.Stort Stort Grattis...
Bland de finaste som JLC någonsin spottat ur sig...galet fin.
Om du mot förmodan någon gång skulle få gör dig att sälja så ställer jag mig gärna i kö!
Det är något alldeles särskilt med Reverso i guld alltså!
Kan bara hålla med, i guld är det sjukt fina!Det är något alldeles särskilt med Reverso i guld alltså!
Har hört bra saker om Atelier du Bracelet Parisien. Just nu 30% Black Friday-rabatt med koden BF2K18 dessutom.Jag är fortfarande på jakt efter ett mörkbrunt band i ödla. Helst helt ostoppat men i alla fall så tunnt som möjligt. 17/16mm. Verkar halvt omöjligt att hitta... Har ni några tips? Alternativt ställen att beställa skräddarsydda storlekar från, utöver CF som jag redan kikat på.
lysande, köpte en struts! tack för informationenHar hört bra saker om Atelier du Bracelet Parisien. Just nu 30% Black Friday-rabatt med koden BF2K18 dessutom.
Tack! Blev ett custom chokladbrunt 2mm platt ödelband. Inte fullt lika många färger att välja mellan jämfört med CF men med 30% rabatt var det inte mycket att diskutera.Har hört bra saker om Atelier du Bracelet Parisien. Just nu 30% Black Friday-rabatt med koden BF2K18 dessutom.
Den där var minst sagt jävligt mumsig!
Sådär ja det där var något extra!! Jäkligt snygg!!
Shit, jag som hade siktet på andra håll, denna tråden är inte hälsosam
Var inne på Nymans under kvällen och provade den Reverso Tribute Moon, Ref 3958420.
Undrar också varför jag inte har köpt en Reverso än!?