Riktigt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra!
Jag vill minnas att servicekostnaden för dem var rätt mastig. Eller är jag ute och cyklar?
Riktigt snygg den där. Börjar ju onekligen att bli sugen på en Reverso Duoface. Lite osams med plånboken bara haha.
Ja, lite mer casual med struts och mer dressad med svart krokodil.Mycket mångsidig klocka som fungerar till både dress och mer avslappnad stil.
Lite så jag tänker också faktisktSå klart du ska en Reverso jag gillar verkligen min!
Den skulle komplettera dina andra klockor fint har inte riktigt koll på alla dina ur, men de jag ser dig posta så fattas en Reverso duo
Har inte kommit till en service ännu när jag undersökt ligger det mellan cirka 7-13. Roterar den med flera klockor, älskar att kombinera kläder och accessoarer som tar upp de färgen i de blå visarna
Den fungerar ypperligt såJa, lite mer casual med struts och mer dressad med svart krokodil.
styva 7 får du nog ge för det vanliga manuella verket i en Classic. Skulle jag gissa så får du nog lägga en bit över 15 för en duo.
De är riktigt fina de där!! Ni får gärna posta lite mer bilder på dem!
Då känns det, iaf för mig, inte värt de extra pengarna. Då köpte jag hellre en TILL klocka om jag ändå måste betala för en extra service vart femte år sänkan jag lika gärna lägga pengarna som skiljer de båda åt på en till klockastyva 7 får du nog ge för det vanliga manuella verket i en Classic. Skulle jag gissa så får du nog lägga en bit över 15 för en duo.
Då känns det, iaf för mig, inte värt de extra pengarna. Då köpte jag hellre en TILL klocka om jag ändå måste betala för en extra service vart femte år sänkan jag lika gärna lägga pengarna som skiljer de båda åt på en till klocka
Grymt! Keeper, hoppas jag?Hipp hipp hurra!!
Idag fyller min Reverso 1 år
Det är min tanke, ja. Men...Grymt! Kreper, hoppas jag?
Grattis till er!Hipp hipp hurra!!
Tack kompis! Ingen master men väl en mycket trevlig ReversoGrattis till er!
Mycket trevlig klocka!
Grattis!Hipp hipp hurra!!
Bara använt henne lite försiktigt. Men ska köra henne i veckan så klartGrattis!
Hur har ni firat denna stora dagen?
Det är inte alla som får ha kalas i en veckaBara använt henne lite försiktigt. Men ska köra henne i veckan så klart