Passade fint!Blev ett svart Cordovan från eBay: https://www.ebay.co.uk/itm/XS-Cordo...0mm-2-Choice-Black-Braun-Germany/352905997557
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Passade fint!Blev ett svart Cordovan från eBay: https://www.ebay.co.uk/itm/XS-Cordo...0mm-2-Choice-Black-Braun-Germany/352905997557
Den satt som ett smäck, välkommen till tråden!Jaha, då fick man vara med här!
Tackar!Den satt som ett smäck, välkommen till tråden!
Riktigt snygg! Grattis!Jaha, då fick man vara med här!
Tack!Riktigt snygg! Grattis!
Superfin!Dubbelpost
Superfin!
Ursäkta okunskapen, men vad visar de två översta visarna?
Jaha, då fick man vara med här!
Tack.
I princip omöjligt att veta allt, så du är ursäktad
Vänstra delen är PR, fullt uppdragen = 8 dagar
Högra är kombinerad, dag/natt (24h)
Det lilla fönstret i högra delen visar rött när man inte får ställa kalendern.
Tack, då har jag lärt mej något nytt! Hade lite på känn att det kunde vara PR, men dagtid/natt hade jag aldrig listat ut. 8 dagar PR är imponerande!Tack.
Hur länge är den röd? Funderar på när jag ska ställa mitt jlc-verk...Tack.
Hur länge är den röd? Funderar på när jag ska ställa mitt jlc-verk...
Min är redan lätt skadad, så tänkte låta den leva ett lätt liv,Vet ärligt talat inte.. några timmar under natten (midnatt och framåt gissar jag)
Behöver jag ställa kalender eller datum och vara idiotsäker gör jag det 12:00 på dagen.
Min är redan lätt skadad, så tänkte låta den leva ett lätt liv,
vad för ref är det? Gillar den skarpt
Tack!magisk - kanske den snyggaste reverson de gjort - om de bara hade hållit ner storleken...
Mycket snygg! Storlek?Dubbelpost
Mycket snygg! Storlek?
Drömma om klockor kan väl aldrig vara fel Tyder på att du har ett sunt sinneDrömde att jag köpt en Scoudra Reverso på svart länk, med renstål mot boetten...
Måste ju vara den fulaste klockan som JLC har gjort, ska ta upp det här med Psykologen på måndag.... sjuk ?
KramDrömma om klockor kan väl aldrig vara fel Tyder på att du har ett sunt sinne
Brukar väl vara mellan 22-03Vet ärligt talat inte.. några timmar under natten (midnatt och framåt gissar jag)
Behöver jag ställa kalender eller datum och vara idiotsäker gör jag det 12:00 på dagen.
Brukar väl vara mellan 22-03
Ah. Min börjar bli blå runt 22Brukar rekommendera däromkring ja. Men blev röd först vid midnatt dock.
Det är ju under all kritik Släng på reverson omedelbart!Har gått en månad sedan jag köpte min JLC Reverso medium thin. Har inte fått någon handledstid alls förutom första provning. Funderar på att ha premiär på måndag... vi får se.
I will do.Det är ju under all kritik Släng på reverson omedelbart!