Tack!Helt otrolig tavla!
Ja, den är vacker i färg och struktur!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Helt otrolig tavla!
Det var då en härlig sak. Den ska du hålla hårt i!Lite mycket modernt och sminkat. En krigarjaeger:
Ojojoj, helt annat än att titta på katalogbilden, fin!!!!
Många JLC ser rätt platta ut på produktbilderna, och mkt mer levande när man har dem i handenOjojoj, helt annat än att titta på katalogbilden, fin!!!!
Konstigt att tillverkarna inte lägger ner lite mera tid på riktiga bilder? En Master Control Date kommer definitivt upp på vill-ha-listan efter att ha sett denna bilden, man kan ju inte tro att det är samma klocka ens...Många JLC ser rätt platta ut på produktbilderna, och mkt mer levande när man har dem i handen
Blir oftast så platt med datorgenererade bilderKonstigt att tillverkarna inte lägger ner lite mera tid på riktiga bilder? En Master Control Date kommer definitivt upp på vill-ha-listan efter att ha sett denna bilden, man kan ju inte tro att det är samma klocka ens...
Tack för svaret. Brukar AD i Stockholm kunna möta Uretpriser?
Ojojoj, helt annat än att titta på katalogbilden, fin!!!!
Tackar, kul att ni gillar klockan.Grattis! Riktigt fin. "Den diskreta gentlemannens Datejust". Sofistikerad utan ngt behov av att visa det.
Grönt är nästan aldrig fel.Så mina vänner, har kört Longines en månad nu och det är dags att plocka fram JLC igen. Har fått hem ett par nya 21 mm band och uppgraderat bandbytarverktyget.
Tycker ni jag ska ta det nya gröna eller det IWC inspirerade svarta?
Bytte du in din andra?
Tackar! jag sålde den andra här på KS. Trodde faktiskt att jag skulle köpa en Reverso, men när jag testade lite olika JLC så insåg jag att denna hade vad jag saknade på min förra. Lite arabiska siffror, en blå sekundvisare, datum och faktiskt även lite lume. Lite dress men ”sportigare” än min förra. Hoppas att jag blir nöjdBytte du in din andra?
Grattis iaf. Mycket bra armbandsur, ska nog slänga på strutsen på min och köra reverso en vecka nu
Slutet gott allting gott!Tackar! jag sålde den andra här på KS. Trodde faktiskt att jag skulle köpa en Reverso, men när jag testade lite olika JLC så insåg jag att denna hade vad jag saknade på min förra. Lite arabiska siffror, en blå sekundvisare, datum och faktiskt även lite lume. Lite dress men ”sportigare” än min förra. Hoppas att jag blir nöjd
Grönt är nästan aldrig fel.
Ser väl bra ut, en ding vid 12:30 men i övrigt ok. Priset; ja kanske, 45 för en guld reverso med C spänne känns väl ok anser jagVad tycker JLC experterna om denna? Något som sticker ut?
https://www.chrono24.se/jaegerlecou...s-18karat-very-nice-condition--id14193681.htm
Verkligen fin, jag måste absolut kika närmare på en sån där. Övervägde du någongång eller provade du stållänken till den?
Tackar! Nej, jag övervägde aldrig någon länk. Jag tycker att en Jaeger ska vara på alligator.Verkligen fin, jag måste absolut kika närmare på en sån där. Övervägde du någongång eller provade du stållänken till den?