• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

Klocknovis

Panerai
2-Faktor
Halloj tråden! Ingen som reagerat på jaegers senaste instauppdatering? Det verkar komma en ny Reverso. Slogan ”unfold the infinity”, jag tippar på en evighetskalender och månfas!
Det blir spännande 👏🏼

Edit: minute repeater också vad det såg ut som.
 
Senast ändrad:

DrDre

Patek
Halloj tråden! Ingen som reagerat på jaegers senaste instauppdatering? Det verkar komma en ny Reverso. Slogan ”unfold the infinity”, jag tippar på en evighetskalender och månfas!
Det blir spännande 👏🏼

Edit: minute repeater också vad det såg ut som.

Jag såg bara en av filmerna tidigare och tog för givet att det skulle bli en Reverso med alarm.



786DED0E-BBB7-450F-94D7-1122F995FD04.png


De andra filmerna och det här ser dock ut att vara liiite mer avancerat än min gissning om "Reverso Memovox". Kalender funktion och Minute Repeater antyder väl en prislapp på ungefär samma nivå som en italiensk sportbil.


7BB3708A-741F-48AC-871B-F42FB5753D88.jpeg
 

Klocknovis

Panerai
2-Faktor
Jag såg bara en av filmerna tidigare och tog för givet att det skulle bli en Reverso med alarm.



786DED0E-BBB7-450F-94D7-1122F995FD04.png


De andra filmerna och det här ser dock ut att vara liiite mer avancerat än min gissning om "Reverso Memovox". Kalender funktion och Minute Repeater antyder väl en prislapp på ungefär samma nivå som en italiensk sportbil.


7BB3708A-741F-48AC-871B-F42FB5753D88.jpeg
Just ja! Snygg hashtagspoting!
 

Plantan

Cartier
2-Faktor
En Reverso Tourbillon går väl på ungefär miljonen, så omkring tre miljoner för denna? Låter det rimligt eller helt tokigt?
Endast 10 exemplar och en prislapp på 1,35 miljoner euro enligt hodinkee om jag inte har läst för slarvigt. 🙂

 
Topp