Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ÄntligenHar börjat intressera mig på allvar för Reverso
Den kommer nog ligga lite över min budget iafHalloj tråden! Ingen som reagerat på jaegers senaste instauppdatering? Det verkar komma en ny Reverso. Slogan ”unfold the infinity”, jag tippar på en evighetskalender och månfas!
Det blir spännande
Edit: minute repeater också vad det såg ut som.
Haha samma här!Den kommer nog ligga lite över min budget iaf
Halloj tråden! Ingen som reagerat på jaegers senaste instauppdatering? Det verkar komma en ny Reverso. Slogan ”unfold the infinity”, jag tippar på en evighetskalender och månfas!
Det blir spännande
Edit: minute repeater också vad det såg ut som.
Just ja! Snygg hashtagspoting!Jag såg bara en av filmerna tidigare och tog för givet att det skulle bli en Reverso med alarm.
De andra filmerna och det här ser dock ut att vara liiite mer avancerat än min gissning om "Reverso Memovox". Kalender funktion och Minute Repeater antyder väl en prislapp på ungefär samma nivå som en italiensk sportbil.
Uppskattar enkelheten i denna framför en nyare med guilloche och exotiskt läder.
Sportstål när det är som bäst. Så jävla enkelt och bra utan krusiduller i perfekt storlek.
Väldigt fin och sitter fantastisk! Vad heter denna ref?
250.8.86Väldigt fin och sitter fantastisk! Vad heter denna ref?
Supertrevlig! Min säger hej, bär den mer sällan då den ständigt tjyvas av tjejen...
Jag har redan lagt handpenning. Fick dock sälja alla toppentips på aktier och fonder som du kommit medKanske skulle ha en till ändå, 12 nya patent
Oj. Inte sålde du väl nyligen? Den har ju gått 32% plus nu senaste veckan juJag har redan lagt handpenning. Fick dock sälja alla toppentips på aktier och fonder som du kommit med
Sålde inatt så jag kan lägga handpenning på nya alstretOj. Inte sålde du väl nyligen? Den har ju gått 32% plus nu senaste veckan ju
Antar att storleken är som tidigare tribute-modeller?En en Hulk-Reverso
Yes, jag också. Bara bytt tavla och bandAntar att storleken är som tidigare tribute-modeller?
Synd. Får ibland känslan att jag skulle behöva kralligare handleder likt dina.Yes, jag också. Bara bytt tavla och band
Och därför tillhör JLC en av de absolut främsta, helt makalöst!
Galet häftig, vilken klocka Frågan är väl vad den kommer att kosta?
Galet häftig, vilken klocka Frågan är väl vad den kommer att kosta?
Endast 10 exemplar och en prislapp på 1,35 miljoner euro enligt hodinkee om jag inte har läst för slarvigt.En Reverso Tourbillon går väl på ungefär miljonen, så omkring tre miljoner för denna? Låter det rimligt eller helt tokigt?
Ingen aning om priset men denna Hybris Mechanica kostar 2.500.000. Dollar alltså. Fast då får du de två klockorna till höger på köpet, ett set på tre alltså.Galet häftig, vilken klocka Frågan är väl vad den kommer att kosta?