• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

Endast 10 exemplar och en prislapp på 1,35 miljoner euro enligt hodinkee om jag inte har läst för slarvigt. 🙂

Jasså, den lilla prislappen😂 Får nog spara några hundra år till så kanske jag kan köpa den år 3095... Men absolut en riktigt häftig klocka😃

Äntligen har jag fog för att inte bara läsa utan posta i denna tråd. Morning!
E38DC8DA-3995-4B99-ADB0-676FA7446830.jpeg

Blev själv väldigt nyfiken på den nya tribute. Jag har inte riktigt koll på stlrk på rektangulära klockor jag har alltid trott att tribute var relativt små klockor, men de är kanske större än jag trodde?
Jag har små handleder (16,5cm) så för mig är modellen tyvärr på tok för stor. Tror den mäter 45.6mm x 27.4mm x 8.6mm? Alltid bäst att testa i butik om man ej är van vid rektangulära pjäser då det blir lite annat. För mina flickhandleder så skulle nog classic medium thin på 40x24,5 vara på gränsen.

Jag har små handleder (16,5cm) så för mig är modellen tyvärr på tok för stor. Tror den mäter 45.6mm x 27.4mm x 8.6mm? Alltid bäst att testa i butik om man ej är van vid rektangulära pjäser då det blir lite annat. För mina flickhandleder så skulle nog classic medium thin på 40x24,5 vara på gränsen.
Intressant, ja då får jag definitivt testa innan eventuellt köp.

Tillbaka
Topp