Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enligt Krons är hela Tribute serien boutique only.Nån som har koll på huruvida grön Reverso Tribute är boutique only? Är som bekant lite knepigt att få snabba svar från AD..
Vill minnas att jag fått höra att den blåa är det men osäker ang grön
Insider: Jaeger-LeCoultre Reverso Tribute Small Seconds Green. Is this the New Blue? — WATCH COLLECTING LIFESTYLE
Just released a few weeks ago at Watches & Wonders 2021, the Jaeger-LeCoultre Reverso Tribute Small Seconds is cloaked in green. A new trend in the watch industry, green has turned into the new blue after almost a dozen watches —from a variety of brands— have been recently launched with this chowww.watchcollectinglifestyle.com
Enligt Krons är hela Tribute serien boutique only.
Nedersta modellen blev riktigt bra på länkJlc släpper länkar till (vissa) Master Control. Riktigt snyggt.
Nedersta modellen blev riktigt bra på länk
Sju månader? Det var det värsta… Odlade man nya visare från frön?
Hemma efter 7 månader på service
Vad i hela friden. Vad är skälet till att de behövde sju månader?
Hemma efter 7 månader på service
Skickades till Tyskland för service. Nymans gjorde det ej på detta verk sa demVad i hela friden. Vad är skälet till att de behövde sju månader?
Hittade några i gömmorna ocksåJagh håller med dig. Kalendern utan kronograf är nog den som lyfter mest på länken. Här finns mer info.
Jaeger-LeCoultre Master Control Full-Steel 2022 - Video Review, Price
New for the 2022 collection, the Jaeger-LeCoultre Master Control Calendar and Chronograph Calendar gain in versatility with steel bracelets.monochrome-watches.com
Och bilder är ju alltid roligt så här kommer en till.
Så rätt på alla sätt! Tack för fina bilder (gillar originalbandet )Det är den mest använda i min rotation (som består av RO Jumbo, Lange 1, Submariner i övrigt). I och för sig den senast tillagda.
Växlar mellan originalbandet, som jag tycker passar väldigt bra och gör klockan lite mer casual, och en mörkbrun alligator. Fin på båda.
Bytte till vanligt spänne bums, JLC’s butterfly clasp är alldeles för tjock.
Bärs ”true to size” tycker jag och upplever inte den som hög/tjock (12mm) på armen.
Slå in ref numret på Jaegers hemsida och där har du svaretÄr lite inne på en Reverso Classique, antagligen 250.8.86. Någon som har erfarenheter här? Hur ser servicekostnader ut osv?
Riktigt fin. Kollade in den i flödet utan att veta att det var din. Bra uris förövrigt.För den som är intresserad har urmakaren lagt upp lite bilder från servicen på min Reverso: https://www.instagram.com/p/CeTNvehr8rn/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Vacker klocka och snyggt med viklås, det är väl det jag saknar till min 270.1.54. Det brukar vara olika uppfattning om det bygger mycket på höjden, hur upplever du det?Myser vidare med nyförvärvet. Tror den har botat min kvartsfobi
Vacker klocka och snyggt med viklås, det är väl det jag saknar till min 270.1.54. Det brukar vara olika uppfattning om det bygger mycket på höjden, hur upplever du det?
Oj oj oj - vilken 10 poängare
Sjukt bra!