Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svinsnyggt juDetta bandet kändes väldigt blått, men det kanske är ok på sommaren?
Tack! Jag behöver nog bara vänja mig vid att ha lite mer färg på armen än det strutsband jag bytte frånSvinsnyggt ju
Säkert så. Tycker det matchar riktigt bra mot de blånerade visarna.Tack! Jag behöver nog bara vänja mig vid att ha lite mer färg på armen än det strutsband jag bytte från
Polarisen är ju bara SÅ rätt - sitter så bra på armen dessutom!Grymt fint besök på Bond Street igår. Testade mig igenom hela gatan men JLC tog kakan. Trevligast personal och mest kul i butiken att kika på. Väntar själv på en grön tribute men denna blåa var helt makalös live. Båda svårfotade men VÄLDIGT bra live. Testa rekommenderas varmt till den som tvekar.
Tycker också det det bra utDetta bandet kändes väldigt blått, men det kanske är ok på sommaren?
Tjena! Kikat runt lite på vad det kan kosta att reparera en jlc med mecaquartz (heraion) men inte riktigt blivit klok på det. Någon som har en aning vad det skulle kunna landa på?
På Jaegers hemsida står det ca4000 för en helservice men då kan ev delar komma ovanpå det. Tror inte de gör delrep utan alltid helservice.Tjena! Kikat runt lite på vad det kan kosta att reparera en jlc med mecaquartz (heraion) men inte riktigt blivit klok på det. Någon som har en aning vad det skulle kunna landa på?
Lite osäker på vad som krånglar men den har slutat ticka heltJag tänker att det är helt avhängt vad som ska repareras. Vad är det som är trasigt?
Alright, stort tack!På Jaegers hemsida står det ca4000 för en helservice men då kan ev delar komma ovanpå det. Tror inte de gör delrep utan alltid helservice.
Undrar om det du söker finns?Har en Master Control Date jag är supernöjd med men börjat kika efter en Reverso: Skulle helst ha en med small seconds och automatisk (detta verkar vad jag sett dra ned utbudet avsevärt?). Budget ca 40k... Vad skulle ni föreslå?
Säljer bara klockan + original länkenDin klocka saknar väl inte bara boxen @watchLudde?
Såldes tidigare som watch only.
Avslutad - Jaeger-LeCoultre Heraion Kronograf
Hej! Säljer min Jaeger-LeCoultre Heraion som jag ägt i drygt ett halv år. Köptes här på KS av en annan medlem men säljer den nu för att finansiera ett annat klockköp! Kan skicka klockan mot förskotts betalning eller så kan den hämtas face-to-face i Växjö. Ref nr. Q115531, Tillverkad ca 1990...klocksnack.se
Förtydliga det i annonsen så slipper en köpare bli ledsen.Säljer bara klockan + original länken
Det blev bra.