Tack för tipset, får kolla på om de även säljer på distans.NK sthlm har en large duo i lager med blå tavla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset, får kolla på om de även säljer på distans.NK sthlm har en large duo i lager med blå tavla
Så kan det nog vara, hade turen att köpa min från en medlem här på ksGrym! Kikade ocksp på Tribute men fick svaret att dessa numer enbart säljs i JLCs egna butiker.
Camille forunet, skräddarsytt.Fick hem min första Reverso för några veckor sen och är så nöjd!
Skulle vilja köpa ett lite ljusare band nu till sommartid men 17mm gör det inte så lätt. Nån som har tips? En ljus / beige typ suede eller liknande hade varit topp! Eller går det rentav att klämma in ett 18mm utan att det ser fel ut?
Något från molequin?Fick hem min första Reverso för några veckor sen och är så nöjd!
Skulle vilja köpa ett lite ljusare band nu till sommartid men 17mm gör det inte så lätt. Nån som har tips? En ljus / beige typ suede eller liknande hade varit topp! Eller går det rentav att klämma in ett 18mm utan att det ser fel ut?
Nått från hirsch kanske? Skulle spontant inte rekommendera 18mm. Ser ofta väldigt påträngt utFick hem min första Reverso för några veckor sen och är så nöjd!
Precis det där ser ut som vad jag söker!Något från molequin?
Tycker att jag gått igenom deras sida utan att riktigt hittat något bra i 17 :/ tack!Nått från hirsch kanske? Skulle spontant inte rekommendera 18mm. Ser ofta väldigt påträngt ut
https://www.hirschstraps.com/collec...os=41&_fid=d5f8912cd&_ss=c&variant=1317544560 här har du ett riktigt bra i 17mm, lite på den dyrare sidan dockTycker att jag gått igenom deras sida utan att riktigt hittat något bra i 17 :/ tack!
Det är väl denna (finns i 17mm)? Kolla annars in resten av Molequins sortiment. Är det något väldigt specifikt du söker blir det bästa att köra skräddarsytt (rekommenderar ABP Paris samt Camille Fournet).Precis det där ser ut som vad jag söker!
Någon so vet HUR begränsad, HUR dyr och VAR man skulle kunna få se denna?Snyggt. Om jag fattat det rätt så har den också det nya uppdaterade urverket med 70 h power reserve. Tyvärr i begränsad upplaga.
Tycker att sömmarna på bilden du la in är snyggare men ser inte den på sidan så kanske får bli den därDet är väl denna (finns i 17mm)? Kolla annars in resten av Molequins sortiment. Är det något väldigt specifikt du söker blir det bästa att köra skräddarsytt (rekommenderar ABP Paris samt Camille Fournet).
Slå in serienumret på jlc:s hemsida under servicefliken så får du ett ungefärligt humService på JLC, någon som har koll på pris och intervall?
Någon so vet HUR begränsad, HUR dyr och VAR man skulle kunna få se denna?
En till motsvarande kombo .Uppfriskande klädval till ett så majestätiskt ur älskar att få se en kombo där det inte bara är välpressade skjortor. Tummen upp!
Låter inte som någon större vits att köpa där. Om man ska göra det rätt och kräva tillbaka deras moms på 7,7% och sedan betala våra 25% och lite valutaförluster så hamnar man väl över 110’..Jag tittade på den i en "ren" JLC butik i Zurich. Priset var 9150 Franc. Det fanns ingen prutmån men kvinnan i butiken (hon hade en MBA, så hon var nog ngn form av chef där) kunde toppa upp med ngt armband och ett besök i fabriken.
Helt rätt, Reverson är ändå framtagen som ett sportur vilket gör att den om någon passar till mycket olika outfitsEn till motsvarande kombo .
Sitter på en likadan, riktigt ball att ha i bokhyllan
Testa någon av trådarna för just Glashütte.Glashütte, vad vet någon om detta märke?
Allt annat än varje dag är för sällanBlir alltför sällan!
Du har så rätt så! Lika speciell varje gång den kommer påAllt annat än varje dag är för sällan