Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för ref? Tycker storleken verkar perfekt.Tackar! Strösslar med ett bild till
Det är en Classic Medium Small Second Q2438520, 42,9 x 25,5 mm. Jag har en 18 cm armled.Vad är det för ref? Tycker storleken verkar perfekt.
Riktigt fin, det är den gröna va?Den här var bra. Riktigt bra.
Japp! De hade den blåa vilken också är väldigt fin men väntetid på båda. Säljaren berättade i förbifarten att de räknar med en ordentlig prishöjning vid nyår. ”Vi jobbar oss mot att prissättas som konkurrensen”Riktigt fin, det är den gröna va?
Högre nivå än många konkurrenter men det ger inte alltid efterfrågan som ger prislappen, tror dom går bort sig med för stora prisökningar. Andrahands värdet gör också att ”folk” vågar betala mer el mindre.Japp! De hade den blåa vilken också är väldigt fin men väntetid på båda. Säljaren berättade i förbifarten att de räknar med en ordentlig prishöjning vid nyår. ”Vi jobbar oss mot att prissättas som konkurrensen”
”Ni skjuter er i foten” sa jag
En ny kommande prishöjning från JLC? Har de inte höjt nog på ett tag nuJapp! De hade den blåa vilken också är väldigt fin men väntetid på båda. Säljaren berättade i förbifarten att de räknar med en ordentlig prishöjning vid nyår. ”Vi jobbar oss mot att prissättas som konkurrensen”
”Ni skjuter er i foten” sa jag
Ni får ta det med en nypa salt då jag tror det var en taktik för att få mig att slå till men enligt säljaren ska de ta flera steg upp så att de hamnar i nivå för ”konkurrensen från VC och Patek”. Som sagt, tror det är en tuff väg att gå..En ny kommande prishöjning från JLC? Har de inte höjt nog på ett tag nu
Då kan de börja direkt med att sluta använda guldplätterade tungsten rotorer i sina urverk och börja med the real dealNi får ta det med en nypa salt då jag tror det var en taktik för att få mig att slå till men enligt säljaren ska de ta flera steg upp så att de hamnar i nivå för ”konkurrensen från VC och Patek”. Som sagt, tror det är en tuff väg att gå..
Verkar som att dom redan höjt. Den här höjde rätt nyss till 75,5. Nu 98! Shiiit
Instämmer fullständigt.”Ni skjuter er i foten” sa jag
Fan den perfekta whiskey klockan juKorspost från Vad gör du och din klocka-tråden, bara för att det blev en bra bild
Man undrar ju vad den nya prissättningen kommer göra för försäljningsvolymen och andrahandspriserna. Den som lever får se såklart. Personligen känner jag fortfarande att JLC är mer ett entusiastmärke än ett investeringsobjekt.Prishöjningen för denna lär väl inte skrämma iväg några potentiella kunder
Man undrar ju vad den nya prissättningen kommer göra för försäljningsvolymen och andrahandspriserna. Den som lever får se såklart. Personligen känner jag fortfarande att JLC är mer ett entusiastmärke än ett investeringsobjekt.
Ja men en sån hade ju varit drömmenTycker om JLC väldigt mkt, Reverson är ju en klassiker men även den här Memovoxen samt re-issuen på Geophysic är klara favoriter.
Väldigt fri till och med kronografen spinner loss…