Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle ju alrig tacka nej till en minutrepeterare, men jag har lite svårt att se mig bära en sådan tavla. Tyvärr...Och en avant garde minute repeater
Finns i guld också..Jag skulle ju alrig tacka nej till en minutrepeterare, men jag har lite svårt att se mig bära en sådan tavla. Tyvärr...
Bättre. Men jag har svårt för dessa skelettavlor. Bättre "bärbarhet" har Ultra Thin-klockan, förvisso med tourbillon men jag ser det som en extra bonus...Finns i guld också..
Svårt för dem eller inte, imponerande hantverk.Finns i guld också..
Den är riktigt trevlig på armen faktiskt. Bra storlek.Nytappningen av Geophysic verkar ruggigt cool, tror den kommer till butik nu i oktober, men verkar vara limiterad...en sådan i stål hade jag inte blivit ledsen för. Här kommer lite kvällsläsning i alla fall:
http://www.hodinkee.com/blog/jaeger-lecoultre-geophysic-1958
Jäklar i min lilla låda!Nytt från Jaeger som kommer 2015. Inte min favorit, men nya tavlorna är sanslöst vackra!
Nytt från Jaeger som kommer 2015. Inte min favorit, men nya tavlorna är sanslöst vackra!
Nytt från Jaeger som kommer 2015. Inte min favorit, men nya tavlorna är sanslöst vackra!
Guld: Q1552540, 21,1kEuroHar du ref nr på dessa? Och kanske pris?
Den är riktigt trevlig på armen faktiskt. Bra storlek.
Varken eller. Livsnjutare.Jobbar du på nymans eller krons?
="Wangensten, post: 746769, member: 2145"]
Det finns förbannat många fina från JLC, mycket av det är dessutom väldigt prisvärt.
Jag har nog ändå lagt beslag på min absoluta favorit.
Snyggt. Och bra bilder. Jag får se om prioriteringarna tillåter ett makro-objektiv till min kamera så att jag också kan få till sådana här bilder...Det finns förbannat många fina från JLC, mycket av det är dessutom väldigt prisvärt.
Jag har nog ändå lagt beslag på min absoluta favorit.
En bild är väl lämpligt på min JLC...
Själv har jag objektivet men inte objektetSnyggt. Och bra bilder. Jag får se om prioriteringarna tillåter ett makro-objektiv till min kamera så att jag också kan få till sådana här bilder...
Fantastisk klocka! Perfekta propotionerYupp...grymt fin. Grattis!!
Blir nog min nästa JLC också