Min lilla hör jag inget alls ifrån, men jag kanske hör för dåligt....Hörapparat är beställd Det är iofs en Reverso ClassiqueGrym! Hur låter era reversos som inte har så många år på nacken när ni vrider upp dem? Klickar de så där gott?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min lilla hör jag inget alls ifrån, men jag kanske hör för dåligt....Hörapparat är beställd Det är iofs en Reverso ClassiqueGrym! Hur låter era reversos som inte har så många år på nacken när ni vrider upp dem? Klickar de så där gott?
Jävla mysig den där. Till skillnad från många andra har jag inga problem med nyansen på lysnmassan. Vad är det för storlek på den?Dubbelpostar dagens JLC
Jävla mysig den där. Till skillnad från många andra har jag inga problem med nyansen på lysnmassan. Vad är det för storlek på den?
Den där var en härlig pjäs !! vad är det för nåt aldrig sett ?Dubbelpostar dagens JLC
Den där var en härlig pjäs !! vad är det för nåt aldrig sett ?
Tribute to polaris. En homage till klassiska jlc polaris
Klickar mycket gott. Har bara några Speedys och några Paneraier att jämföra med, som var manuella, och denna är helt klart skönast och smidigast att dra upp.
Ingen skruvkrona som på Radiomir och inget kronskydd att dribbla sig förbi som på Luminor. Speedmaster hade för liten krona, det var obekvämt att dra upp.
Har du märkt av en skillnad med din över tid?
Min lilla hör jag inget alls ifrån, men jag kanske hör för dåligt....Hörapparat är beställd Det är iofs en Reverso Classique
Min servades nyss och i samband med det så byttes kronan, möjligen lät den innan men minns jag inte.Nice. Tyvärr låter inte min heller. Min är dock från 2011 och jag förvärvade klockan i år.
Låter det? Det har jag inte tänkt på, kanske för att jag varit så fascinerad över hur mjukt och samtidigt distinkt den är att vrida upp.Grym! Hur låter era reversos som inte har så många år på nacken när ni vrider upp dem? Klickar de så där gott?
Låter det? Det har jag inte tänkt på, kanske för att jag varit så fascinerad över hur mjukt och samtidigt distinkt den är att vrida upp.
Haha jag dörYes, hörde det i den här videon på en kille som låter som en manlig porrskådis när han pratar om den.
Nope, inte låter det så där om min. Han gillar den i alla fall, helt klart.....Yes, hörde det i den här videon på en kille som låter som en manlig porrskådis när han pratar om den.
Det var kinky. Jag kände ett visst obehag. Undrar om det är någon på KS som känt så inför en paketöppning? Man vill inte tänka på vilka filmer som ligger och skräpar hemma hos folk.Yes, hörde det i den här videon på en kille som låter som en manlig porrskådis när han pratar om den.
Yes, hörde det i den här videon på en kille som låter som en manlig porrskådis när han pratar om den.
Så låter min röding, som klockan alltså. Inte som porrskådisen
Den röde blir snyggare för varje gång jag ser den. Är den vita skjortan i bakgrunden den jag tror att det är?Så låter min röding, som klockan alltså. Inte som porrskådisen
Den röde blir snyggare för varje gång jag ser den. Är den vita skjortan i bakgrunden den jag tror att det är?
Behåll pengarna på sparkontot.Hur står sig jlc på andrahandsmarknaden? Jag är sugen på en master chronograph till kostymen men vill ogärna förlora pengar. Vad är era erfarenheter?
Någon som haft en chrono och kan dela med sig av intryck?
Efter det initiala värdetappet så ligger de väl hyfsat stabila. Möjligen något trögsålda på den svenska marknaden eftersom det inte är en "stålsportis". Dock har jag inget empiriskt data att backa upp det medHur står sig jlc på andrahandsmarknaden? Jag är sugen på en master chronograph till kostymen men vill ogärna förlora pengar. Vad är era erfarenheter?
Någon som haft en chrono och kan dela med sig av intryck?
Behåll pengarna på sparkontot.
Efter det initiala värdetappet så ligger de väl hyfsat stabila. Möjligen något trögsålda på den svenska marknaden eftersom det inte är en "stålsportis". Dock har jag inget empiriskt data att backa upp det med
Jag tittade på chronografen men ogillar starkt datum på sniskan. Det blev en Hometime istället som är lite mindre kostymklocka än chronografen.
Standardtipset när det är viktigt att inte förlora pengar.Vad betyder det? Att de tappar mycket i värde?
Standardtipset när det är viktigt att inte förlora pengar.
Vad betyder det? Att de tappar mycket i värde?
OK, ja tanken är att ha den som kostymklocka men är inte intresserad av att förlora så mycket pengar. Kanske är en begagnad portofino IWC eller en datejust säkrare val.
Det är framförallt mycket snabbare att sälja Rolex, som är väldigt mycket tråkigare......Sssh, säg inte att jag skrivit att Rolex är tråkiga
Köp en begagnad JLC istället.....så är ju tappet taget av någon annan
Här har du en, eller är det den du tittar på?Det är planen, är bara nojig kring om den tappar ännu mer eller om man kan räkna med att ha igen pengarna.
Någon som vet vad man bör betala för en 1 år gammal master chrono? i stål.
Här har du en, eller är det den du tittar på?
https://klocksnack.se/threads/jaeger-lecoultre-master-control-chronograph.37959/#post-874766
Nej inte den, men då har jag ett hum om prisbild iaf. Misstänker att den är såld. Sedan verkar den ha en Aston Martin logga på tavlan?!