David74
Basic
Nej hittade den i bukten. En handlare i Miami.Mycket snyggt!
Hittade du länken på Chrono24?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej hittade den i bukten. En handlare i Miami.Mycket snyggt!
Hittade du länken på Chrono24?
Tack! Tyvärr är min i guld så jag får slita på läder, men jag skulle gärna ha ett sådant armband till en stålisNej hittade den i bukten. En handlare i Miami.
Har du lagt upp en bild på den här i tråden?Tack! Tyvärr är min i guld så jag får slita på läder, men jag skulle gärna ha ett sådant armband till en stålis
Ja, men jag ser att det blev lite fel.Har du lagt upp en bild på den här i tråden?
jag blev lite sugen att prova om nu inte länken kostade skjortan.
Det gör det nog eller hur stor är den? Fast den på bilden är in JLC originalFinns det länk till Grande Reverso?
En i original för Regerso, men jag har inte koll på luggstorleken på den du undrade över - http://www.ebay.com/itm/Jaeger-LeCo...250052?hash=item236ec4da44:g:DmoAAOSw6kxXH9iRFinns det länk till Grande Reverso?
En i original för Regerso, men jag har inte koll på luggstorleken på den du undrade över - http://www.ebay.com/itm/Jaeger-LeCo...250052?hash=item236ec4da44:g:DmoAAOSw6kxXH9iR
Det var inte långt.
He. Jo, jag hade för mig att jag kollade upp det för några år sedan och att de nya låg på runt 15 kanske. Nu har jag kollat igen och insett att det inte är så farligt.
Jäpp märkligt!JaegerLeCultre förtjänar tätare bumpningar så fler ser vilka fina klockor det är.
Det var ju bra prisat får man säga, undra vad hållhaken är?Såg tidigare i veckan att LW var billiga för en gångs skull. Åtminstone på JLC. Bland annat Deep Sea Chronograph fullset från i år för 57k och en Master Chronograph fullset från samma år för 55k.
http://www.luxurywatches.se/jaeger-lecoultre
Brukar det finnas prutmån hos LW eller är priserna fasta?
Ringde Roger på LW och Deep Sea var såld iaf...så nu vet ni det!Det var ju bra prisat får man säga, undra vad hållhaken är?
Absolut! Bara maila dem, tar cirkus 3-4 månader innan leverans.Så jävla nice!! Grande brorsan säger säger salut!
Gör Fagliano straps till grande reverso?
Häftigt! Den har något år på nacken den där? Har missat din historia om den, arv? Får du service någonstans på den utan att fördärva den?
Den är från 1945, missade kriget precis... Mer finns att läsa här:Häftigt! Den har något år på nacken den där? Har missat din historia om den, arv? Får du service någonstans på den utan att fördärva den?
Grym! Hur låter era reversos som inte har så många år på nacken när ni vrider upp dem? Klickar de så där gott?Jaeger-LeCoultre Grande Reverso Rouge
Grym! Hur låter era reversos som inte har så många år på nacken när ni vrider upp dem? Klickar de så där gott?