Neeh, röstar ner den. Fanns det inte ett bättre vitt Gucciband?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Neeh, röstar ner den. Fanns det inte ett bättre vitt Gucciband?
Ser mycket bättre ut, funderade på att plocka hem men oklart vad jag skulle ha dem till.
Raka band till böjda stift blir inte bra, har testat flera gånger med olika band och olika försök att kröka.Ett vild ide är att man skulle kanske kunna köpa ett vanligt rakt band och sedan kunna kröka det lite genom att trycka det mot en konkav yta (tex ett rör). Man skulle kunna dra ett snöre igenom bandet och knyta det runt röret och smörja in det med ngn kräm. Man kan stretcha ut skor som är för trånga så det kanske kan gå även med klockarmband?
Bättre?Ser mycket bättre ut, funderade på att plocka hem men oklart vad jag skulle ha dem till.
Jag tkr alla case ser lika ut med vissa EVENTUELLA små skillnader imåtten. Som squadra. Annars ser de lika ut för mig, i större och mindre versioner (casemässigt)
Kul att kunna hjälpa till! Säg bara till om du vill ha begtips!Tack för exakt svar!
Somrigt. Men jag förstår din tvekan, kände samma när jag satte ett ljusgrått på en annan tank (ej JLC så ej bild här). Ditt band var dock snyggare än mitt enklare dito.Somrigt eller feminint? Funkar det?
(NOS ödla från Egypten)
Ja det här var faktiskt snäppet bättre. Mer symmetriskt mönster bättre till reversons enkelhet.Bättre?
Ser riktigt grym ut, grattisNu har min Polaris Autmatique på länk kommit hem!
Ska hämtas snart ska bara avyttra lite annat innan jag kan betala den.
Men visst är den otroligt juste!!
Länken har microjustering och var otroligt skön! Trots all plast! På övre bilden är den fullt öppen och på nedre är den stängd.
Boxen har också uppdaterats från dom som jag haft tidigare. Nu är den guldfärgad och gav ett väldigt gentlemannamässigt intryck!
Stil!
Den är så galet bra. Riktigt sjysst ned mikrojustering också.Nu har min Polaris Autmatique på länk kommit hem!
Länken har microjustering och var otroligt skön! Trots all plast! På övre bilden är den fullt öppen och på nedre är den stängd.
Boxen har också uppdaterats från dom som jag haft tidigare. Nu är den guldfärgad och gav ett väldigt gentlemannamässigt intryck!
Stil!
Tack!Ser riktigt grym ut, grattis
Tack, ja den är grym! Jag visste inte att det var justering på länken. Det här blir bra!Den är så galet bra. Riktigt sjysst ned mikrojustering också.
Den var riktigt fin. Blev sugen på en med datum..Nu har min Polaris Autmatique på länk kommit hem!
Stil!
Nej! Inte i den här tråden också... 90% av dina inlägg handlar om kötider, prutmåner eller priser.Den var riktigt fin. Blev sugen på en med datum..
Är det/kommer det att vara högt tryck på dessa, eller finns det prutmån om man handlat förut (och prutat förut)?
Mvh Roffe
Läs inte vad jag skriver då?Nej! Inte i den här tråden också... 90% av dina inlägg handlar om kötider, prutmåner eller priser.
Tja Roffe,Den var riktigt fin. Blev sugen på en med datum..
Är det/kommer det att vara högt tryck på dessa, eller finns det prutmån om man handlat förut (och prutat förut)?
Mvh Roffe
Nu har min Polaris Autmatique på länk kommit hem!
Stil!
Tack broder!Bra grejjer där!!! Stort grattis och njut!
Tack broder!
Känns riktigt bra, skulle kunna vara lite högre. Och om jag ska anmärka på något kunde dom skippat prickarna på brezern/rehouten och så kunde endlinken gått i vågrätt och inte varit skuren som den är, svårt att förklara men det blir en lite radie som kan växa sig till ett problem men då kanske du eller någon annan tar över förvaltarskapet av henne...Den är riktigt snygg, hur känns storleken?
3:58 in. Lyckas inte få till korrekt länk.Seriös fråga: hur uttalas detta klockmärke?
Hehe, klart du inte kan säga det, då skulle det rassla till och halva klocksnack skulle gå in och säga "det finns VISST utrymme, Margarinkungen sa att han hade fått xx%!!!"Tja Roffe,
Ja det finns prutmån på dom. Vill ju inte säga vad fick men det går
Mk
3:58 in. Lyckas inte få till korrekt länk.
Tack! Känns dock kört att kunna uttala det rätt