• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag har bestämt mig, nu skall "SKITEN" bort!!!

Skall jag ha helskägg eller inte?!

  • JA!

    Röster: 74 70.5%
  • NEJ!

    Röster: 31 29.5%

  • Totala väljare
    105
  • Enkät stängd .

Affe

Una vida loca
2-Faktor
När Los Tantos kom hem så blev hon så glad att det nästan kom tårar, Hehe, hon har ju alltid gillat, älskat mig trots mitt skägg, men hon har väl tyckt att det har varit en aning för långt kanske. Men så länge små saker kan göra henne glad här i världen så blir jag glad, då jag bara vill ge min älskade dam allt det bästa här i livet.

Hon ger mig så mycket tillbaka varje dag, trots mina alla fel och brister och för att jag nog är en av världens mest komplicerade människor, jag älskar dig MARI och kissarna för att ni orkar stå ut, då ni är den enda familj jag har kvar här i livet. TACK...som fan för det!
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Underhållande och rolig post som alltid :) Vilken Rolex blir det när du nått ditt mål, för det blir väl en Rolex?
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
AFFE! Vad har du gjort!!!!!
Jag instämmer i vad andra redan konstaterat: JAG/vi är i chock.
Inte nog med det. Jag känner mig övergiven. Min bäste broder har lämnat mig i skäggträsket.
Och jag kommer inte att känna igen dig nästa gång vi träffas. Speciellt inte om du lyckas med viktminskningen.
Nu känner jag pressen där också!
Men tanten blev ju glad så allt för det bästa!!!!!
Nåja. Tack för att du alltid bjuder på dig själv och lycka till med bantningen;)
 

Obeedoobe

Friends of KS
Fan Af Sjodahl ! Trodde aldrig att du skulle låta skägget gå. Men det är ditt skägg och ditt beslut och du ser faktiskt yngre ut:). Kom ihåg att jag kände ett otäckt vinddrag på hakan när jag rakade av mitt. Men du glömde en sak: inget skägg= ingen no date! Lägg den på lådan nu;).
Lycka till med din framtida resa, det fixar du.

Mvh
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Härligt affe, som alltid lika underhållande att läsa dina poster! Men en fråga väcks, vad är det för klocka du har på bilden för 8-år sedan?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
AFFE! Vad har du gjort!!!!!
Jag instämmer i vad andra redan konstaterat: JAG/vi är i chock.
Inte nog med det. Jag känner mig övergiven. Min bäste broder har lämnat mig i skäggträsket.
Och jag kommer inte att känna igen dig nästa gång vi träffas. Speciellt inte om du lyckas med viktminskningen.
Nu känner jag pressen där också!
Men tanten blev ju glad så allt för det bästa!!!!!
Nåja. Tack för att du alltid bjuder på dig själv och lycka till med bantningen;)



Jag ber om ursäkt och förlåtelse kära skäggbroder!

Haha...jag är också i lite av chock, känner inte igen killen i spegeln varje gång jag går på toaletten. Jag kan som tröst säga, att når jag mina mål med bantningen, så kommer skägget tillbaka med 110% säkerhet, känner mig lite naken och förvirrad, men ibland måste man offra lite saker för att finna lite större mål här i livet.

Vi får komma på nått bra sätt att känna igen mig på om vi inte träffas före sommaren, kanske en dumstrut på huvet gör det enklare :D .

Tack för omtanken min skäggiga vän, om allt vill sig väl så är vi skäggbröder till hösten 2015 igen!

PS: Tror att du skulle bli väldigt HANDSOME utan skägg TiE :nailbiting:!!!
 
  • Like
Reactions: TiE

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kör på Af Sjodahl !

Men du kanske ska variera cyklandet med något annat, då och då... :)

Skulle gärna göra det!

Men är tyvärr ganska så rutten i kroppen numera, axeln är opererad och inte bra, väster knä och höger fotled är helt ruttna. Har svårt att gå om jag överanstränger mig för mycket, är idrottskador som jag fått på äldre dar. Men att cykla funkar bäst utan några komplikationer.
 

Jaguaren

Omega
Kul att då vågade raka av dig skägget och att din fru blev glad.
Jag gjorde likadant för några år sedan och det gick inte lika bra.
Sonen skrattade så tårarna sprutade när han såg mig och frugan sa att det blir skilsmässa om jag gör om det igen.

Men sånt är livet ! Ha det Blått och lycka till !
 
Topp