Var det inte du som dränerade om huset i stort sett för hand?
![]()
Stämmer! Dräneringen var all handmade i somras av mig, fick dock lite, lite hjälp av tanten också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var det inte du som dränerade om huset i stort sett för hand?
![]()
Jamendåså då somnar jag omNope, inte stmanställd! Dock så gjorde jag lumpen i Uppsala och var ner till Ljungbyhed på utbildning i mitten av 80-talet i flertalet veckor.
Hur går det Af Sjodahl ? Träningsvärk?![]()
Vad sa damen?
Ja du Af Sjodahl vi vill gärna ha en uppdatering, vad hände sen kompis?![]()
Bra jobbat! känns som det blir klockköp innan sommaren.Har lyckats att gå ner ca 3kg, mår mycket bättre nu efter jag slutat med lördag hela veckan! Magen mår bättre och jag känner mig mycket piggare faktiskt. Det jag har gjort, är att sluta med allt socker på vardagarna, äter bara kött (fågel,fisk,nöt,gris) i gång per dag. Kvällen så är det fruktsallad eller grönsallad.
Bra jobbat! känns som det blir klockköp innan sommaren.![]()
Hehe...som det ser ut nu, så JA! Men det tar emot att sätta sig på cykeln vissa dagar, men jag skall försöka att härda ut!
Från 18 januari då jag vägde in mig.
![]()
2 veckor senare 2 februari.
![]()
Bra jobbat! Vem är det som står o vaktar i strumplästen![]()
Det är Los Tantos, hon var nämligen nyfiken och se hur mycket jag gått ner![]()
" Jag kommer att köra UPPDATERINGAR i denna tråd under resans gång, med hur det går med dieten, om jag tappar vikt osv. "