Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Sådär. Har blivit en av modellerna på önskelistan nu iaf! Den andra åkte med "av bara farten".
Det blev tom en bild!
Mvh Roffe
![]()
Sådär. Har blivit en av modellerna på önskelistan nu iaf! Den andra åkte med "av bara farten".
Det blev tom en bild!
Mvh Roffe
Tack! Ja det är svart tavla och alienglas.Snyggt där.. Grattis
Millen är ju så jävla cool också. Bra val. Är det svart tavla? Mvh
Hehe tack!Grattis!![]()
Välkommen in i Gauss klubben, man vet när den sitter på, då blir man Gordon...blixt GordonTack! Ja det är svart tavla och alienglas.
Var tarv på en Explorer men den var för lik Suben.
Jag har faktiskt aldrig tittat speciellt åt denna, tänkt att den ska bära stort etc jämfört med de 36or jag är van vid, men när jag provade den så kändes den rätt tuff, lite som Rolex "hippie".
Känns bra iaf
Hehe tack!
Mvh
Hehe, tack. Jag känner mig lite mer som Kejsar Ming. Men å andra sidan har jag alltid varit en elak fan och "hejat" på skurkarna på bio!Välkommen in i Gauss klubben, man vet när den sitter på, då blir man Gordon...blixt Gordon![]()
Tack! Ja det är svart tavla och alienglas.
Var tarv på en Explorer men den var för lik Suben.
Jag har faktiskt aldrig tittat speciellt åt denna, tänkt att den ska bära stort etc jämfört med de 36or jag är van vid, men när jag provade den så kändes den rätt tuff, lite som Rolex "hippie".
Känns bra iaf
Hehe tack!
Mvh
Var det ett krav av Krons för att få plocka 114060?![]()
Det blev tom en bild!
Mvh Roffe
Grattis!![]()
Det blev tom en bild!
Mvh Roffe
Gött att se! Vi är många som följt dina resonemang![]()
Det blev tom en bild!
Mvh Roffe
Haha, plockade de i Västerås. (med lite hjälp av Krons)Var det ett krav av Krons för att få plocka 114060?
Grattis, 114060 är en klassiker.
Tack!Grattis!
Jag hoppas det! Bara en Rolex kvar nu, sen Patek, hoppas jag, som sagt!Grattis Roffe! Snart blir det Patek![]()
Hehe jag vet det..Gött att se! Vi är många som följt dina resonemang
Grattis!
Har bara hört bra saker om Nymans Västerås. Kul att de fortfarande levererar!Haha, plockade de i Västerås. (med lite hjälp av Krons)
Men inget krav. Ringde och hörde mig för hos olika AD angående annat.
I Västerås kom vi in på vad jag personligen väntade/köar på och han bad att få återkomma.
Han ringde tillbaka efter en halvtimme efter att ha talat med Krons och sa att han hade en nodate till mig.
Så, jag handlade av Nymans denna gång, men med hjälp av Krons.
Så de gjorde väl snarare mig en tjänst.
Det enda kravet var att jag hämtade klockan dagen jag ringde eller dagen efter.
Milgaussen var faktiskt en överraskning, jag hade som sagt aldrig funderat på den, men den satt där i skåpet och glittrade så jag bad att få prova, jag blev positivt överraskad kan jag säga!
Den känns inte så stor som jag föreställde mig, dock lite tung/toppning. Men inte så jag ska klaga har inte haft de så länge så det byts fortfarande ett par gånger/daghehe.
Jag är nöjd iaf!
Mvh
Tack!ÄNTLIGEN!
Grattis![]()
Tack hehe.Kung Roffe !
Grattis till två fina klockor!
Milgauss länken "gnisslar" lite, är det vanligt i början? Aldrig haft en oysterlänk tidigare.
Tänkte om den kan behöva nån vecka att "sätta sig" kanske?
Mvh
Roffe har pratat mycket om 126710BLRO som han och hans sambo båda köar på och även lite diverse Patek t.ex. Aquanaut.Grattis! Jättekul att du äntligen fått tag på några klockor. Vad kommer näst?![]()
Ok tack.Grattis till klockorna och ja, det är vanligt att det gnisslar. Bara njut.
Tack!Kul med spontan-Milgauss och grattis till suben!
Nästa får bli en Pepsi, om inget väldigt stort händer.Grattis! Jättekul att du äntligen fått tag på några klockor. Vad kommer näst?![]()
Ja precis.Roffe har pratat mycket om 126710BLRO som han och hans sambo båda köar på och även lite diverse Patek t.ex. Aquanaut.
Grattis till två riktigt fina dinkor... Fan va nice och hämta ut två nya Rolex:ar i en smäll..![]()
Det blev tom en bild!
Mvh Roffe
Snyggt!! Stort grattis![]()
Det blev tom en bild!
Mvh Roffe
Tack tack!Grattis till två riktigt fina dinkor... Fan va nice och hämta ut två nya Rolex:ar i en smäll..
Tack. Hehe, förstår detBra jobbat RoffeStort dubbelgrattis och lite extra härligt med vissa paketöppningar
![]()
Tack!Snyggt!! Stort grattis![]()
Tack!Grattis @Roffe Persson och grymt val med Milgaussen. Rolex kaxigaste klocka!