• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag kan inte bestämma mig! Hjälp mig att fortsätta bygga klart min "samling" av klockor att brukas.

15435517911681531184973.jpg

Sådär. Har blivit en av modellerna på önskelistan nu iaf! Den andra åkte med "av bara farten".
Det blev tom en bild!

Mvh Roffe

Snyggt där.. Grattis :)

Millen är ju så jävla cool också. Bra val. Är det svart tavla? Mvh
Tack! Ja det är svart tavla och alienglas.
Var tarv på en Explorer men den var för lik Suben.
Jag har faktiskt aldrig tittat speciellt åt denna, tänkt att den ska bära stort etc jämfört med de 36or jag är van vid, men när jag provade den så kändes den rätt tuff, lite som Rolex "hippie".
Känns bra iaf
Hehe tack! ;)

Mvh

Jag har faktiskt aldrig tittat speciellt åt denna, tänkt att den ska bära stort etc jämfört med de 36or jag är van vid, men när jag provade den så kändes den rätt tuff, lite som Rolex "hippie".
Känns bra iaf

Hehe tack! ;)

Mvh
Välkommen in i Gauss klubben, man vet när den sitter på, då blir man Gordon...blixt Gordon:cool::blackalien:

Känns bra iaf

Hehe tack! ;)

Mvh

Haha. Ja men precis. Älskar ju @Fixxxer s med blå tavla och alienglas. Haha grattis och bra köpt igen.

Var det ett krav av Krons för att få plocka 114060? ;)

Grattis, 114060 är en klassiker.
Haha, plockade de i Västerås. (med lite hjälp av Krons)
Men inget krav. Ringde och hörde mig för hos olika AD angående annat.
I Västerås kom vi in på vad jag personligen väntade/köar på och han bad att få återkomma.
Han ringde tillbaka efter en halvtimme efter att ha talat med Krons och sa att han hade en nodate till mig.
Så, jag handlade av Nymans denna gång, men med hjälp av Krons.
Så de gjorde väl snarare mig en tjänst.
Det enda kravet var att jag hämtade klockan dagen jag ringde eller dagen efter. :)
Milgaussen var faktiskt en överraskning, jag hade som sagt aldrig funderat på den, men den satt där i skåpet och glittrade så jag bad att få prova, jag blev positivt överraskad kan jag säga!
Den känns inte så stor som jag föreställde mig, dock lite tung/topptung. Men inte så jag ska klaga har inte haft de så länge så det byts fortfarande ett par gånger/dag :D hehe.
Jag är nöjd iaf!

Mvh

Senast ändrad:
Haha, plockade de i Västerås. (med lite hjälp av Krons)
Men inget krav. Ringde och hörde mig för hos olika AD angående annat.
I Västerås kom vi in på vad jag personligen väntade/köar på och han bad att få återkomma.
Han ringde tillbaka efter en halvtimme efter att ha talat med Krons och sa att han hade en nodate till mig.
Så, jag handlade av Nymans denna gång, men med hjälp av Krons.
Så de gjorde väl snarare mig en tjänst.
Det enda kravet var att jag hämtade klockan dagen jag ringde eller dagen efter. :)
Milgaussen var faktiskt en överraskning, jag hade som sagt aldrig funderat på den, men den satt där i skåpet och glittrade så jag bad att få prova, jag blev positivt överraskad kan jag säga!
Den känns inte så stor som jag föreställde mig, dock lite tung/toppning. Men inte så jag ska klaga har inte haft de så länge så det byts fortfarande ett par gånger/dag :D hehe.
Jag är nöjd iaf!

Mvh
Har bara hört bra saker om Nymans Västerås. Kul att de fortfarande levererar!

Milgauss länken "gnisslar" lite, är det vanligt i början? Aldrig haft en oysterlänk tidigare.
Tänkte om den kan behöva nån vecka att "sätta sig" kanske?

Mvh

Grattis till klockorna och ja, det är vanligt att det gnisslar. Bara njut.
Ok tack.
Kul med spontan-Milgauss och grattis till suben!
Tack! :)
Grattis! Jättekul att du äntligen fått tag på några klockor. Vad kommer näst? :D
Nästa får bli en Pepsi, om inget väldigt stort händer.
Roffe har pratat mycket om 126710BLRO som han och hans sambo båda köar på och även lite diverse Patek t.ex. Aquanaut.
Ja precis.

Mvh.

Grattis @Roffe Persson och grymt val med Milgaussen. Rolex kaxigaste klocka!
Tack!
Ja den kändes lite som Rolex Hippie när jag väl fick den på armen, aldrig gjort något större intryck innan..
Men jag är faktiskt (nu när jag provat en själv) lite förvånad att den inte är mer populär och efterfrågad.
Blixten och glaset gör att det blir lite "Kalle Anka" även över en Rolexklocka.
Känns bra att man kan ha en fin klocka som även kan påminna en att man inte är äldre än man gör sig! :)

Mvh

Tillbaka
Topp