Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte appen för en stund sedan och har hunnit göra fågeltest och ett testprov, oerhört bra app!
Bra beskrivningar och fakta under respektive fråga och möjlighet att läsa på om det jag hade fel på.
Det kommer göra pluggandet lite lättare!
Jag läste bolen rakt igenom en gång. Sen körde jag bara app.
Gick som sagt vägen - upplevde att jag genom det förfarandet hade väldigt bra koll.
Tror jag ska ge det skarpa teoriprovet ett försök nu, har kört appen aktivt och ligger stadigt på 60+ rätt på teoriproverna med slumpade frågor.
![]()
![]()
Nå? Hur gick det?
Håll oss gärna i loopen, jag följer det här med spänning.Skriver i slutet på den här veckan så nöter teori blandat med testprov för fullt nu.
Rädd att det ska bli korvstoppning så försöker begränsa lite och repetera grunderna.
Ruskigt taggad på att komma igång men försöker hålla huvudet kallt och fokusera på teorin nu, innan praktiska skjutprov!
Nu uppe till fjälls och jagar älg,sett några men på alldeles för långa håll & svåra att smyga på.
Håll oss gärna i loopen, jag följer det här med spänning.
Grattis.Godkänd!
66 av 70 rätt, var riktigt nervös när jag började men kände snabbt att jag hade koll på läget och pluggat rätt.
Nu blir det fokus på att skjuta
![]()
Grattis!Godkänd!
66 av 70 rätt, var riktigt nervös när jag började men kände snabbt att jag hade koll på läget och pluggat rätt.
![]()
Grattis!Godkänd!
![]()