• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jakt, får livet värt att leva.

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Några små vänner som är väldigt taggade inför imorgon :)

D16A5A4C-FBBD-4554-B68F-520643A69EC6.jpeg
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Låter bra! Jag har premiär till helgen 🤤
Jag var ute i morse. Inget skjutbart på marken. Men på väg därifrån på fel marker så ser jag ca 60-70 dovhjortar…

Har jakt fredag-lördag. Sedan åker jag norrut för 1 veckas älgjakt. Sedan jakt när jag kommer hem igen. Kommer bli lite jaktdagar även denna säsong. Härligt!

Skitjakt!
 
Älgjakt på hemmamarken några dagar. För 20år sedan när jag började hade vi en fin älgstam men nu är den en spillra av vad den var. Både på grund av hård jakt och mycket björn. Numer har vi även varg så att få se och släppa förbi en ko är bara trevligt. Förhoppningen är att någon yngre eller nybörjare får förvalta ett läge istället. Tur att man har annan älgjakt i september också samt rådjur och skogsfågel. För nästan alla dagar i skogen är bra dagar.
Skitjakt på er.
20211008_113429.jpg
 
Jag ställer mig frågan hur jag som bla hundförare tänkte när jag tog i hand på min bössa… Men den var så fin och är lite svag för fina saker. Därav så lär jag få köpa en till, en i plast som jag kan krypa in med på stånden i tätningarna utan att fälla en tår över de repor som blir.
För är väldigt nöjd med min Blaser R8. Trodde inte att jag skulle gilla den så pass mycket som jag gör. För min del så tycker jag att jag får bättre sving och får finare träffbilder på rörligt mål. Men alla är vi olika, och det som är bra till mig behöver inte vara bra för någon annan. Etc.
D8F545F4-9730-4776-A704-9B50F8E5CE4D.jpeg
DFCF320F-59B0-406A-958C-6613B39BC0D5.jpeg
Vad bär han för stilig hatt?😁
 
Topp