• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jeser90

CVesper

Cartier
2-Faktor
Köpt en kanonfin GS av herren, perfekt affär, snabb, välpackad och välbeskriven.
Rekommenderar andra att göra affärer med honom också naturligtvis!
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Köpte en Nomos.
Klockan kom som utlovat i tid, och därtill väl paketerad (bonuspoäng för utvändig märkning "GLAS"). Tur som fan att man kör tyskt och hade bilnyckel av kvalitet, annars hade jag inte lyckats slita sönder paketet i bilen.

Bara positivt, kan varmt rekommendera @Jeser90!
 

grand.in

Omega
2-Faktor
Köpt en Precista av @Jeser90 och har bara gott att säga! Trevlig och bra kommunikation från början till slut, snabbt skickat och klocka i ännu bättre skick än väntat. Två tummar upp från mig!
 

v0n

Patek
2-Faktor
Köpt en kalasfin Doxa av @Jeser90 . En utomordentligt trevlig affär, att han dessutom är en supertrevlig prick får man på köpet. 100% GG alla dagar i veckan :)
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Sålt en vacker och ovanlig klocka till denne forummedlem. Mycket trevlig kommunikation och smidig affär. Rekommenderas varmt!
100% Goodguy!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Träffat @Jeser90 på ett flertal GTGs, bytlånat klockor och nu senast sålt en klocka till honom. Kan bara rekommendera denne 100 procentiga Goodguy!
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
Köpt ännu en klocka av @Jeser90 . En riktig hedersman. Trots strul med postnord så har han varit väldigt hjälpsam och ansvarstagande.

110% GG som jag mer än gärna gör fler affärer med.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Sålt en Breitling till trevlige @Jeser90 , mycket trevligt pm och snabb betalning, inga konstigheter och klart Good Guy. Gör gärna fler affärer med Jeser :)
 

buggin-san

Cartier
Köpte en SPB143 av @Jeser90 och affären flöt felfritt och smidigt. Beskrivning stämde helt, kommunikation snabb och tydlig, leverans föredömlig både gällande förpackning och snabbhet. Goodguy.
 

Lauda

Patek
2-Faktor
-Andra gången som jag gör affär med @Jeser90 . Den här gången köpte jag ett gummiband från Sinn. Jag är 100% nöjd! Och han är 100% GG!
 
Topp