• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jeser90

Rorre

Omega
Köpte en underbar CW av @Jeser90 och allting gick som smort. Klockan var jättebra packad och väldigt bra kommunikation rätt igenom en snabb affär. 100% GG.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Gjort ett smidigt byte med herrn.
Rekommenderas varmt.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Mannen-i-fråga har nu börjat shoppa vintage, av mig faktiskt. Trevligt klocktjöt, bra dialog och swishen framme snabbare än Swedbank hunnit tvätta första morgonmiljarden.
100% GG!
 

anbergs

Breitling
Köpt en Squale av jeser90. Snabb och trevlig kommunikation, allt som utlovat och inget krångel. Extra plus för utomordentlig packning. Kan enbart rekommendera att göra affär med denna GoodGuy!

o7
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Sjö Sandström av @Jeser90. Väldigt bra kommunikation, paketet blev postad snabbt och klockan var precis som beskrivet. Kan inte bli nöjdare än så här. Gör gärna affärer igen med honom. 100% GG :)
 

Fläskpanna

Breitling
2-Faktor
Har köpt en klocka av @Jeser90. Det finns bara gott att säga här, leveransen var väldigt välpaketerat, allt enligt beskrivning i annonsen och snabb leverans. Absolut någon jag skulle rekommendera att göra affär med - i mina ögon GG rätt igenom!
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Sålde just en Carrera till Jeser90 och det var en mycket trevlig snabb och smidig affär. Klockren GG som jag gärna gör affärer med igen!
 

JB_XII

Rolex
Sålt en klocka till @Jeser90
Mycket smidig affär och jag kan varmt rekommendera andra att sälja till honom.
Snabb betalning och trevlig kommunikation.
100% GG :)
 

CVesper

Cartier
2-Faktor
Gjorde ett byte av klockor med Jesper, riktigt bra kille, klocka och packning var lysande. Skulle absolut rekomendera alla som funderar på det att göra affär med honom.
 

Nilzén

Cartier
4 sidor Goodguy-tråd ljuger inte. Här har ni en kille det går att lita på. Sålt en Baltic Bicompax till @Jeser90. Snabb betalning, trevlig kontakt och mycket seriöst intryck. Rekommenderas!
 
E

editime

Guest
Sålt en Sjöö Sandström till @Jeser90

En kanon trevlig kille & en smidig & bra affär på alla sätt. Gör gärna affär igen. GG i mon bok alla dar i veckan :)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpt vintage på distans av @Jeser90. Klockan var mycket fin och gick inom den sagda tidshållningen.

Har ingenting att klaga på :) väldigt trevlig är han också!

En klar Goodguy!
 

Crispie

Rolex
Sålt en Squale på distans till denna trevliga herre. Allt gick hur smidigt som helst och var därtill mycket trevligt. Gör gärna affärer igen!

Goodguy!
 
Topp