• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jeser90

Blev precis erbjuden utav @Jeser90 att få köpa en efterfrågad produkt för listpris som för tillfället är svår att få tag i,framförallt till listpris.

Pga olika omständigheter fungerade det inte så det blev tyvärr inget köp från min sida.

Men jag vill ändå lyfta fram @Jeser90 som en riktig goodguy!
Mycket vänlig gest att erbjuda det utan att själv försöka göra någon profit som många andra skulle gjort.

Köpt klocka av @Jeser90. Från start till mål en mycket trevlig kontakt och affär. Snabba svar och snabbt skickat efter betalning! Lådan var dessutom fylld med diverse klockgodis som jag inte räknat med, så extra guldstjärna för det! En absolut GG :) Gör gärna fler affärer framöver.

Köpt en Fortis av @Jeser90. Kanonkille rakt igenom med trevlig kontakt, exemplariskt paketerat och snabbt skickat. Bara gott att säga - 110% GG!

Köpte en Smiths Everest Expedition av @Jeser90 på distans.
Inga som helst problem! Grymt trevlig, skickade samma dag som köpet och hade klockan dagen efter!
Super GoodGuy!

Ännu en affär genomförd med @Jeser90, även denna gång med mig som köpare. Oerhört trevlig, alltid snabba svar och mycket snabbt skickat. Hoppas på fler affärer i framtiden eftersom han uppenbarligen har lika bra smak som jag 😃😅. Så GG man kan bli!

Jag har köpt en Sinn 144 av Jesper och allt gick hur bra som helst. Jag fick till och med ett tropicband med som bonus!

Bytt klocka med @Jeser90 vilket gick mycket bra.
Snabbt och enkelt med mycket god kommunikation och även ett kul samtal hann vi med.
Toppenkille som varmt rekommenderas, 100 GG!

Köpt klocka av @Jeser90.
En affär enligt skolboken och en klocka som var helt enligt beskrivning, allt detta föranleddes av trevliga diskussioner.
Haft en del klocksnack förut med denne trevlige herre men det är först nu det även blev affär.
100% Goodguy!

Köpt Monta av @Jeser90 på distans. Supertrevlig affär och välpaketerad klocka enligt beskrivning. Rekommenderas verkligen som säljare, 100% gg!

Köpte en Malm av Jesper. Perfekt affär och kommunikation rakt igenom. Snabbt och helt enligt beskrivning. Gör gärna affärer igen!

Tillbaka
Topp