• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jeser90

Köpte en Borealis Portus Cale av Jeser90. Skicket var exakt som beskrivet och vi hade en jättetrevlig konversation här på KS.
Rekommenderas till 100%.

Köpt i 10k-klassen på distans av @Jeser90, bra kommunikation, blixtsnabbt skickat och perfekt packat. Klockan enligt beskrivning. Gör helt klart gärna affär igen 👍

Gjort ett byte på distans med @Jeser90 i 10’ klassen som gick hur bra som helst. Hade klockan inom 24h, som var helt enligt beskrivning. Kommunikativ och trevlig dessutom! Hoppas vi kan göra fler affärer. ✌🏻

Jag köpte en Iphone i perfekt skick av @Jeser90. Tydlig, smidig och mycket trevlig kommunikation, snabb, välpackad förpackning och ansvarstagande med att följa upp paketet. Rekommenderas varmt till alla medlemmar. 110% GG som jag mer än gärna gör fler affärer med igen :)

Senast ändrad:
Shoppat loss igen och denna gång bidrog @Jeser90 till ett nytillskott i lådan 🥳. Smidigt, snabbt, komplett och bra pris! Gör gärna fler affärer med denne eminente man. 110%GG 👍🏻

Köpte en klocka på distans. Utomordentligt paketerad och med en trevlig handskriven hälsning i paketet. 100 % GG.

Bytte klocka med Jeser! "England mot Tyskland 1-1" kan man kanske säga med tanke på inblandade klockfabrikat och utfall av bytet.
Jeser är en toppkille. Snabb, enkel, kunnig och trevlig. 110% GG. Gör gärna fler affärer när chansen dyker upp

Köpt en fin Glycine, väldigt smidigt. Snabb på att skicka och extremt välpackat.

Gör gärna affär igen!

100%GG

Köpt klocka på distans, trevlig kommunikation och problemfri affär med snabb och trygg leverans. Absolut Goodguy i min bok :)

Köpte klocka på distans, allt gick enligt konstens alla regler, inga konstigheter, alles gut!
Skulle gärna gör fler affärer :)

Sålt G-Shock till @Jeser90 och det va problemfritt. gott snack snabb betalning och snabb återkoppling när han hämtat ut och godkänt klockan.
Bara positivt och GG i min bok.

Ploprof

Återigen affär med @Jeser90 och återigen lika bra rakt igenom. Trevlig, kunnig och snabb. Bra skick och beskrivning, rätt pris och bra packat. Blir inte bättre än såhär helt enkelt!😃

Tillbaka
Topp