• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

***** JUL - GTG - STHLM - TISDAG 11/12 - Kim Hua *****

Rivalen

Rolex
När tas dessa underbara Stockholms GTGs till nästa nivå - go cyber! En bärbar dator på bordsänden och Skype - så kan en annan också hänga på och höra hur snacket går och se lite ansikten! Är det möjligt att göra så? Hur många Skype gäster kan man ha samtidigt? Måste man ha betald Skype eller går det att vara en grupp på gratisversionen? Det finns ju många techintresserade här på Ks. Aääh - det kanske är ointressant?

Jag kanske måste vänta tills jag flyttar till Stockholm - kanske om fyra år? Cheers! /Riv

Idag bär jag cal59 redial från 1940
 

Bilagor

  • Omega ´Rolex mm 076 Beskuren.jpg
    Omega ´Rolex mm 076 Beskuren.jpg
    157.8 KB · Visningar: 506

Målarn

The Steak
Ricrob skrev:
Aquaracer2 skrev:
Satan i gatan Spencer m Co. Vill du att vi ska toppa det där i kvalitet så kan det bli svårt!
Kvantitet kan ju gå men då får jag gräva djupt i klocklådan efter mögelseikos osv för att hjälpa till med att fylla ut bordet :mrgreen:

Jodu, där fanns det en del godis men betänk att det var ett "hemma-hos-gtg", vilket såklart gör det möjligt och säkert för samtliga deltagare att ha med sig hela sina samlingar. Inte för att jag inte kan ha med mig hela min samling till KimH men det finns ju de som har lite större om man säger så.. ;)

Haha sen finns ju de som har lite mindre "samling" oxå.. T.ex Mig själv, med en jävla Speedmaster haha måste inkassera julbonusen och köpa GMTn illa kvickt!!!
 

Josef B

Bestraffaren
Ricrob skrev:
Josef B skrev:
Sthlm Tapas (när jag hade en skruv lös och körde DSSD på carbon..)

Notera att jag hade lämnat stället med mina för kvällen 3 dinkor när bilden togs.. Men den 11e spöar vi den uppslutningen och gruppbilden lätt!

:mrgreen:

Meh vad taskigt! Jag gjorde ju det för din skull eftersom dina manliga händer aldrig skulle passa min storlek på länken ;)
 

David

Bödeln
Nu börjar det kännas lite klaustrofobiskt, kan vi styra upp namnklisterlappar så att det går att hålla reda på vem som är vem? :D
 
30 PERS WOW, vilken uppslutning det verkar bli... 'one for the books!'

masterkiller
Ricrob
Spencer66
Pappikjolo
Målarn
Adl_Sthlm
Porsan
Gavve
Aquaracer2
leben
PierreS
Josef B
M74
Micke B
max
rdianat
LongCon
David
TomasBc
stoffe56
jakob.dala
Rossi
Jokkmokkswe
Rock_N_Ron
Denke
finnirgens
Desmond_Malone
Dubbes
scarab
Genta
 

max

Dancing Queen
Förfrågan: om nån råkar ha en glashutte evolution sport panodate för provklämning så finns en öl att hämta i baren :D
 

Målarn

The Steak
max skrev:
Förfrågan: om nån råkar ha en glashutte evolution sport panodate för provklämning så finns en öl att hämta i baren :D

Bra att du gjorde en förfrågan och påminde mig samtidigt..
Tänkte faktiskt på att jag vill klämma på en DD, så om nån klocksnackare kan ta med sig en sån Skönhet :oops: ??
Jag har Aldrig känt på en DD innan, haha jag vet, skäms nu :lol: :oops:
 
Nu har jag bokat om från 12 till 25 personer, dom höll på att svimma och bad om mitt nummer, he he

Men alla kommer ju inte samtidigt så maten borde inte vara något problem, och Spencer vill att jag dubbelkollar att dom har tillräckligt med öl hemma....

Ska bli riktigt kul iallafall....
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Målarn skrev:
max skrev:
Förfrågan: om nån råkar ha en glashutte evolution sport panodate för provklämning så finns en öl att hämta i baren :D

Bra att du gjorde en förfrågan och påminde mig samtidigt..
Tänkte faktiskt på att jag vill klämma på en DD, så om nån klocksnackare kan ta med sig en sån Skönhet :oops: ??
Jag har Aldrig känt på en DD innan, haha jag vet, skäms nu :lol: :oops:

Jag upprepar å mina egna vägnar Målarns önskemål! Förutsatt att det gäller en Day-Date (Rolex) och inte något annat som kan tänkas förkortas DD. Å andra sidan, när Målarn är sugen på något förstår nog alla att det gäller helguldsrolex i gult guld vid det här laget :D
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Spencer66 skrev:
Kan ta med mig en och Scarab tar nog med en också.

Tänkte faktiskt skriva "någon annan än Spencer" då jag inte lyckades stänga din guld-sub senast :D
Får hoppas att Scarab har lite längre länk då :D Oavsett blir det kul att bekanta sig med en DD
 

Målarn

The Steak
Gavve skrev:
Målarn skrev:
max skrev:
Förfrågan: om nån råkar ha en glashutte evolution sport panodate för provklämning så finns en öl att hämta i baren :D

Bra att du gjorde en förfrågan och påminde mig samtidigt..
Tänkte faktiskt på att jag vill klämma på en DD, så om nån klocksnackare kan ta med sig en sån Skönhet :oops: ??
Jag har Aldrig känt på en DD innan, haha jag vet, skäms nu :lol: :oops:

Jag upprepar å mina egna vägnar Målarns önskemål! Förutsatt att det gäller en Day-Date (Rolex) och inte något annat som kan tänkas förkortas DD. Å andra sidan, när Målarn är sugen på något förstår nog alla att det gäller helguldsrolex i gult guld vid det här laget :D

Yes det gäller DayDate :cool: hahah det vet du Gavve, gult guld som gäller alla dagar :D!!

Spencer66 skrev:
Kan ta med mig en och Scarab tar nog med en också.

Tackar och det uppskattas Spencer, visste att du skulle ställa upp :mrgreen:
 
Topp