• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

***** JUL - GTG - STHLM - TISDAG 11/12 - Kim Hua *****

Ricrob

Patek
Sådärja! Då har jag bytt tid för mitt teknikpass på tisdag, så jag kommer kunna vara på Kim Hua i god tid för att dela ut välkomstkramar! :mrgreen:
 

Guinness

Cartier
Ser ut att bli full rulle i denna GTG, därmed inkommer också vissa kravspecifikationer dvs gärna en drös med bilder så att vi som inte kan komma också får se lite fina klockor ;)

Hälsningar ifrån Umeå!
 

Ricrob

Patek
Guinness skrev:
Ser ut att bli full rulle i denna GTG, därmed inkommer också vissa kravspecifikationer dvs gärna en drös med bilder så att vi som inte kan komma också får se lite fina klockor ;)

Hälsningar ifrån Umeå!
Det min vän, är ngt du kan räkna med, för så jobbar vi i Sthlm! :cool:

Ps. Det är inte försent att boka resa Umeå-Sthlm! Ds
 

Målarn

The Steak
Ricrob skrev:
Sådärja! Då har jag bytt tid för mitt teknikpass på tisdag, så jag kommer kunna vara på Kim Hua i god tid för att dela ut välkomstkramar! :mrgreen:

När kommer du befinna dig på plats?? Jag är nog där lite efter 16:00 som sist och dricker öl ensam :D haha
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
masterkiller skrev:
Målarn skrev:
Ricrob skrev:
Sådärja! Då har jag bytt tid för mitt teknikpass på tisdag, så jag kommer kunna vara på Kim Hua i god tid för att dela ut välkomstkramar! :mrgreen:

När kommer du befinna dig på plats?? Jag är nog där lite efter 16:00 som sist och dricker öl ensam :D haha

Jag är nog där vid fyra bläcket...

Borde vara där vid den tiden jag med!
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Jag har fortfarande inga tider på när jag ska bege mig vidare så jag får väl helt enkelt buffra med att vara där tidigare jag med. Har de happy hour? :D
 

max

Dancing Queen
Gavve skrev:
Jag har fortfarande inga tider på när jag ska bege mig vidare så jag får väl helt enkelt buffra med att vara där tidigare jag med. Har de happy hour? :D
Always happy, sänker de priserna så är det gratis :lol:
Vi kommer utan tvekan att fylla lokalen till bredden :D
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Nu ser ni till att köra en väluppdaterad livefeed så jag har något att glädjas åt här. Forumet lär ju vara stendött i några timmar. :)
 

BME

Cartier
Har lyckats styra om kosan så jag kan vara i Stockholm nästa vecka! :mrgreen:
Så jag kommer och klämmer på alla klockor för att göra mitt val av nästa inköp ännu svårare än det redan är!

Ser fram emot detta sjukt mycket och längtar redan...
 
*********************************VIKTIG INFO*********************************

Om ni tänkt komma, ANMÄL er i förväg så vi vet vilka som är kommer, bättre för allas säkerhet samt att lokalen är inte superstor och vi vill inte behöva råka ut för att inte alla får plats, just nu är 25 platser bokade och dom sa att det går att få in fler och dom är flexibla -MEN inte hur många fler som helst....

Hur som helst så ser jag fram emot ÅRETS STÖRSTA GTG - vi ses där...
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Vissa av oss lantisar undrar om rånrisken på Kungsholmen. Hört att det är ett rough neighbourhood där många skumma typer bor...

Seriöst; hur kommer man lättast till Kim Hua från Sthlm C?
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Gå upp på klarabergsviadukten, ta buss 52 mot Fridhemsplan och gå av vid Pontonjärsparken så är det bara 2 min gångväg.
 

Målarn

The Steak
Rossi skrev:
Vissa av oss lantisar undrar om rånrisken på Kungsholmen. Hört att det är ett rough neighbourhood där många skumma typer bor...

Seriöst; hur kommer man lättast till Kim Hua från Sthlm C?

Tycker inte det är nån stor rånrisk på Kungsholmen.. Rough neighbourhood?? Knappast haha :D åk vidare x antal stationer då blir det lite rough :)
 
Rossi skrev:
Vissa av oss lantisar undrar om rånrisken på Kungsholmen. Hört att det är ett rough neighbourhood där många skumma typer bor...

Seriöst; hur kommer man lättast till Kim Hua från Sthlm C?

ELLER, ta tuben till Fridhemsplan och gå upp Flemminggatan/S:t Eriksgatan och gå ner mot Rålambshovsparken och Kim Hua ligger på S:T Eriksgatan 1 dvs längs ner mot Rålis...

Kungsholmen är generellt säkert men uppe vid Fridhemsplan ska man vara uppmärksam, fråga Josef B :roll:
 
Topp