David
Bödeln
Josef B skrev:Men se till att ha tandskydden med dig, vi möter upp Svensk modelljärnvägsforumet två timmar innan!
Bah, vi är så många nu att vi skulle kunna ta vintagebussnördarna på www.omnibuss.se. ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Josef B skrev:Men se till att ha tandskydden med dig, vi möter upp Svensk modelljärnvägsforumet två timmar innan!
Ricrob skrev:Sådärja! Då har jag bytt tid för mitt teknikpass på tisdag, så jag kommer kunna vara på Kim Hua i god tid för att dela ut välkomstkramar! :mrgreen:
Det min vän, är ngt du kan räkna med, för så jobbar vi i Sthlm!Guinness skrev:Ser ut att bli full rulle i denna GTG, därmed inkommer också vissa kravspecifikationer dvs gärna en drös med bilder så att vi som inte kan komma också får se lite fina klockor![]()
Hälsningar ifrån Umeå!
Ricrob skrev:Sådärja! Då har jag bytt tid för mitt teknikpass på tisdag, så jag kommer kunna vara på Kim Hua i god tid för att dela ut välkomstkramar! :mrgreen:
Målarn skrev:Ricrob skrev:Sådärja! Då har jag bytt tid för mitt teknikpass på tisdag, så jag kommer kunna vara på Kim Hua i god tid för att dela ut välkomstkramar! :mrgreen:
När kommer du befinna dig på plats?? Jag är nog där lite efter 16:00 som sist och dricker öl ensamhaha
masterkiller skrev:Målarn skrev:Ricrob skrev:Sådärja! Då har jag bytt tid för mitt teknikpass på tisdag, så jag kommer kunna vara på Kim Hua i god tid för att dela ut välkomstkramar! :mrgreen:
När kommer du befinna dig på plats?? Jag är nog där lite efter 16:00 som sist och dricker öl ensamhaha
Jag är nog där vid fyra bläcket...
Ricrob skrev:Frågan är bil eller inte bil...?
Always happy, sänker de priserna så är det gratis :lol:Gavve skrev:Jag har fortfarande inga tider på när jag ska bege mig vidare så jag får väl helt enkelt buffra med att vara där tidigare jag med. Har de happy hour?![]()
Ricrob skrev:Ja, jag slutar nu 15 i Solna, så 16 borde inte vara några probs! Frågan är bil eller inte bil...?
Målarn skrev:Låter bra allihopa!! Kinesen kommer ju få slut på öl den tisdan :lol:
masterkiller skrev:Målarn skrev:Låter bra allihopa!! Kinesen kommer ju få slut på öl den tisdan :lol:
Har redan sagt till att dom ska fylla upp....
Josef B skrev:Är där vid kl 12 och äter lunch.....
Eller en LMHE..?leben skrev:Josef B skrev:Är där vid kl 12 och äter lunch.....
O kör en LUS? (lunch utan slut)![]()
Ricrob skrev:Eller en LMHE..?leben skrev:Josef B skrev:Är där vid kl 12 och äter lunch.....
O kör en LUS? (lunch utan slut)![]()
Rossi skrev:Vissa av oss lantisar undrar om rånrisken på Kungsholmen. Hört att det är ett rough neighbourhood där många skumma typer bor...
Seriöst; hur kommer man lättast till Kim Hua från Sthlm C?
Rossi skrev:Vissa av oss lantisar undrar om rånrisken på Kungsholmen. Hört att det är ett rough neighbourhood där många skumma typer bor...
Seriöst; hur kommer man lättast till Kim Hua från Sthlm C?