Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
max skrev:
masterkiller skrev:David skrev:Nu börjar det kännas lite klaustrofobiskt, kan vi styra upp namnklisterlappar så att det går att hålla reda på vem som är vem?![]()
Done ;-)
![]()
![]()
haha jag är rädd.Denke skrev:Åh, Fluttershy! Min favvo-my-little-pony! :mrgreen:
pfft räcker det inte med mitt armband?Spencer66 skrev:Har master sagt att vi skall ha namnlapp så är det det som gäller!
max skrev:pfft räcker det inte med mitt armband?Spencer66 skrev:Har master sagt att vi skall ha namnlapp så är det det som gäller!![]()
![]()
max skrev:pfft räcker det inte med mitt armband?Spencer66 skrev:Har master sagt att vi skall ha namnlapp så är det det som gäller!![]()
![]()
Adl_Sthlm skrev:max skrev:pfft räcker det inte med mitt armband?Spencer66 skrev:Har master sagt att vi skall ha namnlapp så är det det som gäller!![]()
![]()
Det armbandet funkar alltid!
/A
Aquaracer2 skrev:Gör ni namnlappar åt alla eller måste man knåpa ihop en egen?
Aquaracer2 skrev:max skrev:pfft räcker det inte med mitt armband?Spencer66 skrev:Har master sagt att vi skall ha namnlapp så är det det som gäller!![]()
![]()
Lades inte Beckomberga ner 1995 :lol:
Jo de sa det till resten av befolkningen iaf...Aquaracer2 skrev:Lades inte Beckomberga ner 1995 :lol:
theargonaut skrev:Hahaha... Fett sköna band! Passar de till 20 mm lugs och går det att få ett avsmalnande? Kan man beställa ett till GTGn?
Det ordnar vi, pm:a vad du vill att det skall vara för text/utformning. De är 19mm breda och finns i vitt(då kan man skriva över hela ytan), blått och rött(som på tidigare bild). Finns även 29mm breda vita.theargonaut skrev:Hahaha... Fett sköna band! Passar de till 20 mm lugs och går det att få ett avsmalnande? Kan man beställa ett till GTGn?
Ekmikael skrev:Finns där plats för en gôteborgare tro?Bokade precis flygbiljetter så fan ta er annars.
![]()
masterkiller skrev:Ekmikael skrev:Finns där plats för en gôteborgare tro?Bokade precis flygbiljetter så fan ta er annars.
![]()
Kul, vi ses!
Ekmikael skrev:masterkiller skrev:Ekmikael skrev:Finns där plats för en gôteborgare tro?Bokade precis flygbiljetter så fan ta er annars.
![]()
Kul, vi ses!
Bra!Tänkte nämligen slå två flugor i en smäll och köpa mig en klocka innan GTG:n.
Jag ska nog förhoppningsvis kunna kika förbi en sväng i alla fall. Kommer bli galet crowdedmasterkiller skrev:theargonaut skrev:Hahaha... Fett sköna band! Passar de till 20 mm lugs och går det att få ett avsmalnande? Kan man beställa ett till GTGn?
Kommer du på GTGn?
Aha, och min gamla Guinand huserar på Beckis ser jag ;-)max skrev:Det ordnar vi, pm:a vad du vill att det skall vara för text/utformning. De är 19mm breda och finns i vitt(då kan man skriva över hela ytan), blått och rött(som på tidigare bild). Finns även 29mm breda vita.theargonaut skrev:Hahaha... Fett sköna band! Passar de till 20 mm lugs och går det att få ett avsmalnande? Kan man beställa ett till GTGn?
Sen finns de mer traditionella som de flesta sjukhus fortfarande kör med, dvs smalt och sen lite bredare med en ficka för en lapp. De går inte att trycka på dock.
Ursäkta den opedagogiska bilden, jag har tyvärr inga gröna band att trycka på
Ekmikael skrev:Finns där plats för en gôteborgare tro?Bokade precis flygbiljetter så fan ta er annars.
![]()
Lovely! Så ska det se ut Ekmikael, du är ett föredöme för oss alla!Ekmikael skrev:Finns där plats för en gôteborgare tro?Bokade precis flygbiljetter så fan ta er annars.
![]()
Hoppas det går vägen, det vore ju störtkul med lite uppvaktning från media!John R skrev:Skall försöka komma!!
3vligt!
/ John R
Ricrob skrev:Lovely! Så ska det se ut Ekmikael, du är ett föredöme för oss alla!Ekmikael skrev:Finns där plats för en gôteborgare tro?Bokade precis flygbiljetter så fan ta er annars.
![]()
Ska bli spännande att se vad du fiskar upp innan också. Välkommen!
Josef B skrev:EKMIKAEL
Plus på den! Riktigt hardcore! Men se till att ha tandskydden med dig, vi möter upp Svensk modelljärnvägsforumet två timmar innan!![]()