• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

***** JUL - GTG - STHLM - TISDAG 11/12 - Kim Hua *****

max

Dancing Queen
Done! :cool:

kort.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hahaha... Fett sköna band! Passar de till 20 mm lugs och går det att få ett avsmalnande? Kan man beställa ett till GTGn?
 

max

Dancing Queen
theargonaut skrev:
Hahaha... Fett sköna band! Passar de till 20 mm lugs och går det att få ett avsmalnande? Kan man beställa ett till GTGn?
Det ordnar vi, pm:a vad du vill att det skall vara för text/utformning. De är 19mm breda och finns i vitt(då kan man skriva över hela ytan), blått och rött(som på tidigare bild). Finns även 29mm breda vita.
Sen finns de mer traditionella som de flesta sjukhus fortfarande kör med, dvs smalt och sen lite bredare med en ficka för en lapp. De går inte att trycka på dock.
Ursäkta den opedagogiska bilden, jag har tyvärr inga gröna band att trycka på :D
band.jpg
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Finns där plats för en gôteborgare tro? ;) Bokade precis flygbiljetter så fan ta er annars. :D
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
masterkiller skrev:
theargonaut skrev:
Hahaha... Fett sköna band! Passar de till 20 mm lugs och går det att få ett avsmalnande? Kan man beställa ett till GTGn?

Kommer du på GTGn?
Jag ska nog förhoppningsvis kunna kika förbi en sväng i alla fall. Kommer bli galet crowded :)

max skrev:
theargonaut skrev:
Hahaha... Fett sköna band! Passar de till 20 mm lugs och går det att få ett avsmalnande? Kan man beställa ett till GTGn?
Det ordnar vi, pm:a vad du vill att det skall vara för text/utformning. De är 19mm breda och finns i vitt(då kan man skriva över hela ytan), blått och rött(som på tidigare bild). Finns även 29mm breda vita.
Sen finns de mer traditionella som de flesta sjukhus fortfarande kör med, dvs smalt och sen lite bredare med en ficka för en lapp. De går inte att trycka på dock.
Ursäkta den opedagogiska bilden, jag har tyvärr inga gröna band att trycka på
Aha, och min gamla Guinand huserar på Beckis ser jag ;-)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Ricrob

Patek
Ekmikael skrev:
Finns där plats för en gôteborgare tro? ;) Bokade precis flygbiljetter så fan ta er annars. :D
Lovely! Så ska det se ut Ekmikael, du är ett föredöme för oss alla! ;) Ska bli spännande att se vad du fiskar upp innan också. Välkommen!
 

Josef B

Bestraffaren
EKMIKAEL
Plus på den! Riktigt hardcore! Men se till att ha tandskydden med dig, vi möter upp Svensk modelljärnvägsforumet två timmar innan! ;)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Josef B skrev:
EKMIKAEL
Plus på den! Riktigt hardcore! Men se till att ha tandskydden med dig, vi möter upp Svensk modelljärnvägsforumet två timmar innan! ;)

Jag landar redan 10.45 så jag hinner nog till och med slicka roliga frimärken med Svenska frimärkesforumet. :D
 
Topp