• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Schyffert med vad jag vet är en Rolex och tror är en SD. Hade tidningen men glömde om det var Sub eller SD.

CHZQg2j.jpg

Från januari i år.

Är du säker på att de är trekvartslånga?

Jag tror att det är vanliga shorts, men att bäraren - som uppenbarligen har varit i bättre form - har köpt dem lite stora i midjan och att hans ben inte är tillräckligt långa för för storleken... dvs byxbenen räcker ända ner på vaden...

Jag kan ha fel... jag känner mig inte helt säker. Men visst var han i bättre form förr??? Det är väl inte ett gammalt fotografi?

;)

Han är inte i någon bra form nej.
Ser honom ibland i Sigtuna på ett lunchställe, har dock aldrig sett något klocka.

Var hem till Tommy Salo
images
för någon vecka sedan och satt upp ett väggfäste för en TV, han sportar en Rolex 14270 utan lugholes, frugan hans körde Rolex Date. Sa åt han, att han skulle skaffa sig än i hel guld istället då han sitter som sportchef, då skrattade han bara.

Hannah Graaf - Rolex
hdW9vPB.jpg

Hon skrev i sin blogg vid något tillfälle att det var en kopia från Thailand/Kina men jag tycker den ser äkta ut? Lite ot men jag såg foton från något bröllop hon var på och nästan alla hade Rollar. Är det ett krav i bloggvärlden att ha en Rolle för att visa att man har "lyckats"? Umgås hon enbart med stekare? Har hennes vänner kopior? Vad är grejen med att så många hade Rollar där? Tycker inte att man brukar se överdrivet många Rollar på stan liksom.

Ingen kul bild du valde av honom direkt ;)

Jag vet! Men den är svår att glömma bort, Hahaha, han fick mycket skit för detta som han inte var värd, flertalet av dom andra utespelarna var flera gånger sämre än vad Salo var. Men ingen gav dom skit trots att man bara gjorde 3 mål framåt mot Vitryssland det skulle jag säga var jävligt dåligt istället.

Jag såg Douglas Roos på Stureplan förra veckan. Inte jätteintressant klockval, men säkert stekhett någon gång på det tidiga 2000-talet:

Douglas+Roos.jpg

Tillbaka
Topp