Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det är en Sub-C, om jag minns rättSchyffert med vad jag vet är en Rolex och tror är en SD. Hade tidningen men glömde om det var Sub eller SD.
Från januari i år.
Är du säker på att de är trekvartslånga?
Jag tror att det är vanliga shorts, men att bäraren - som uppenbarligen har varit i bättre form - har köpt dem lite stora i midjan och att hans ben inte är tillräckligt långa för för storleken... dvs byxbenen räcker ända ner på vaden...
Jag kan ha fel... jag känner mig inte helt säker. Men visst var han i bättre form förr??? Det är väl inte ett gammalt fotografi?
Tror det är en Sub-C, om jag minns rätt
Sportar Miiko (spelare i MFF) AP eller är det jag som ser dåligt?
Ingen kul bild du valde av honom direktVar hem till Tommy Saloför någon vecka sedan och satt upp ett väggfäste för en TV, han sportar en Rolex 14270 utan lugholes, frugan hans körde Rolex Date. Sa åt han, att han skulle skaffa sig än i hel guld istället då han sitter som sportchef, då skrattade han bara.
Hannah Graaf - Rolex
Du har nog helt rätt. Här svarar han på några frågor, där han nämner ''Favoritlyxartikel: Min Iwc-klocka.''Fråga mig inte hur jag vet detta, men var han inte ambassadör för IWC?
Du har nog helt rätt. Här svarar han på några frågor, där han nämner ''Favoritlyxartikel: Min Iwc-klocka.''
http://www.dn.se/pa-stan/shopping/hej-konsument-martin-stenmarck/
Sportar Miiko (spelare i MFF) AP eller är det jag som ser dåligt?
Jens Byggmark verkar köra Hublot!