Jo, det ser så ut. Tag har gjort en modell med Uniteds röda djävul på urtavlan.Vad kör Lindelöf på armen? Är det en Tag Heuer med tanke på deras samarbete med United?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, det ser så ut. Tag har gjort en modell med Uniteds röda djävul på urtavlan.Vad kör Lindelöf på armen? Är det en Tag Heuer med tanke på deras samarbete med United?
Han kanske får låsa in gulddaytonan nu då...Jo, det ser så ut. Tag har gjort en modell med Uniteds röda djävul på urtavlan.
Är det en Reverso Loa Falkman har? Vad tror expertpanelen?
Det är en Must de Cartier.Är det en Reverso Loa Falkman har? Vad tror expertpanelen?
Därför skulle jag aldrig bli proffs i en lagsport. Det är väl illa nog att man inte får köra de skorna man vill, men att man inte får välja klocka...Vad kör Lindelöf på armen? Är det en Tag Heuer med tanke på deras samarbete med United?
Gissar att han inte äger klockorna, i och med att de sitter knas och att han visar upp dem.Tydligen är inte sommaren enbart isblå (förra sidan)
OT, men han har typ en halv flaska Rosé i glaset och ser ut som att just svept den andra halvan. Good times, lite avis.. även på klockan.Gissar att han inte äger klockorna, i och med att de sitter knas och att han visar upp dem.
Stod bakom honom i kön på ett café för någon vecka sen. Ingen klocka alls på sig då...Gissar att han inte äger klockorna, i och med att de sitter knas och att han visar upp dem.
Tydligen är inte sommaren enbart isblå (förra sidan)
Gissar att han inte äger klockorna, i och med att de sitter knas och att han visar upp dem.
Är det bara jag eller vilar det något tragiskt över hans sätt att visa upp allt han "har"; stekiga klockor, snygg tjej och flashiga resor? För mig är det ett tydligt fall av "jag skilde mig men kolla så bra det går ändå".Stod bakom honom i kön på ett café för någon vecka sen. Ingen klocka alls på sig då...
Det är instagram? Hela grejen är ju det, att visa upp det man har och gjort. I hans fall är det väl en fråga om att bygga/upprätthålla varumärket "Calle Schulman".Är det bara jag eller vilar det något tragiskt över hans sätt att visa upp allt han "har"; stekiga klockor, snygg tjej och flashiga resor? För mig är det ett tydligt fall av "jag skilde mig men kolla så bra det går ändå".
Jag förstår grejen med Instagram, såklart. Men det finns något sorgligt och tragiskt över just hans försök...Det är instagram? Hela grejen är ju det, att visa upp det man har och gjort. I hans fall är det väl en fråga om att bygga/upprätthålla varumärket "Calle Schulman".
Själv jobbar jag inte med media eller med att bygga mitt eget varumärke, iaf inte på sociala medier. Lägger inte upp bilder på saker jag skaffat. (KS undantaget)
Hans ex nya snubbe kör ju fakesub, så han är nog lugn.Är det bara jag eller vilar det något tragiskt över hans sätt att visa upp allt han "har"; stekiga klockor, snygg tjej och flashiga resor? För mig är det ett tydligt fall av "jag skilde mig men kolla så bra det går ändå".
Kanske inte riktigt rätt tråd för ämnet, men det är denna du pratar om antar jag?Hans ex nya snubbe kör ju fakesub, så han är nog lugn.
Där kan man snacka desperation @galácticon, eller är jag ensam om den känslan?Kanske inte riktigt rätt tråd för ämnet, men det är denna du pratar om antar jag?
Yep.Kanske inte riktigt rätt tråd för ämnet, men det är denna du pratar om antar jag?
Kanske inte riktigt rätt tråd för ämnet, men det är denna du pratar om antar jag?
Antar att det är @McFly du är arg på för att han la upp den här och flashadeVarför i helvete lägger man upp en sådan bild när man är medveten om att den är fake?
Djupt tragiskt att flasha en skön livsstil som uppenbart är tom i grund och botten.
Hur ser ni att den är fake?
Fanns fler bilder på personens konto.Hur ser ni att den är fake?
Fanns fler bilder på personens konto.
Kan ändå inte se några uppenbara tells? Jag är iofs usel på äldre klockor men ändå.Fanns fler bilder på personens konto.
Jag orkar inte leta upp den tydligaste bilde, men det är supertydligt om man har tittat på några såna där i sina dagar.Kan ändå inte se några uppenbara tells? Jag är iofs usel på äldre klockor men ändå.
Åh, ännu mer tragiskt. Suck. Det måste vara jobbigt att vara sådan.Där kan man snacka desperation @galácticon, eller är jag ensam om den känslan?
Varför i helvete lägger man upp en sådan bild när man är medveten om att den är fake?
Djupt tragiskt att flasha en skön livsstil som uppenbart är tom i grund och botten.
Går alltid fel när jag ska flasha mina fejkisar här... Fan.Antar att det är @McFly du är arg på för att han la upp den här och flashade