Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns ju de som tycker det är ganska märkligt att lägga 350 tuss på en klocka också.Damn, 35 tuss. För 35.000:- hade jag låtit tillverka en skinnjacka och ändå haft massa stålars över.
VART är Richard millen på honom? Ingår ju om man har titeln miljardär.
Niklas Adalberth - Rolex 16570
Det är ohållbart för min del. Meeen klockan är ball, jackan faller mig inte i smaken.Det finns ju de som tycker det är ganska märkligt att lägga 350 tuss på en klocka också.
Det hedrar väl honom att han inte väljer klocka efter vad som är "dyrast".VART är Richard millen på honom? Ingår ju om man har titeln miljardär.
Inte fan köper man en RM för att den är dyrast.Det hedrar väl honom att han inte väljer klocka efter vad som är "dyrast".
Nej, precis. Bra grejer, passar till allt! Under manschetten? Inga problem.Inte fan köper man en RM för att den är dyrast.
Därav citattecken. Det finns ju självklart massvis med klockor som är dyrare än Richard Mille men billigt är det ju inte.Inte fan köper man en RM för att den är dyrast.
Bra grejer är det verkligen. Om man ska ha en klocka under manschetten kanske man ska leta efter ett stiligt dressur dock. Skulle inte påstå att en explorer2 är en klocka som passar till outfit med manschett. Den ska man ju ha på utflykter.Nej, precis. Bra grejer, passar till allt! Under manschetten? Inga problem.
Billigt är det absolut inte, men på topplistan över coolast -japp.Därav citattecken. Det finns ju självklart massvis med klockor som är dyrare än Richard Mille men billigt är det ju inte.
Jag skulle säga att Explorern lirar till det mesta. Mångsidig som fan.Bra grejer är det verkligen. Om man ska ha en klocka under manschetten kanske man ska leta efter ett stiligt dressur dock. Skulle inte påstå att en explorer2 är en klocka som passar till outfit med manschett. Den ska man ju ha på utflykter.
Delade meningar där. Klart att den är mångsidig, men om den passar till alla sidor den används till.. Mjah.Jag skulle säga att Explorern lirar till det mesta. Mångsidig som fan.
Vad säger @Singular om vit exp2 och vit skjorta?Jag skulle säga att Explorern lirar till det mesta. Mångsidig som fan.
Ettan ja, tvåan känns ganska snäv.Jag skulle säga att Explorern lirar till det mesta. Mångsidig som fan.
+1 på den.Ettan ja, tvåan känns ganska snäv.
Han säger nog ingenting alls.Vad säger @Singular om vit exp2 och vit skjorta?
Jag tycker att båda är en fullträff.Ettan ja, tvåan känns ganska snäv.
Haha, en av mina pet peeves...! Mycket riktigt har jag svårt för stål, vita tavlor och vita skjortor ihop (inte minst om det är någorlunda nyfräscha klockor) - lite för white partay för min smak.Vad säger @Singular om vit exp2 och vit skjorta?
Känns som att undantaget är om det är linne och på uteservering.Haha, en av mina pet peeves...! Mycket riktigt har jag svårt för stål, vita tavlor och vita skjortor ihop (inte minst om det är någorlunda nyfräscha klockor) - lite för white partay för min smak.
Kungens klocka = Junghans Olympic? Släpptes i samband med OS i München 1972, det var väl där han träffade Silvia.
Då bär man ju guld med vit tavla, såklart.Känns som att undantaget är om det är linne och på uteservering.
Känns väldigt Daniel Wellington.Då bär man ju guld med vit tavla, såklart.
Nu blev det visst barnförbjudet.Ettan ja, tvåan känns ganska snäv.
Precis. Jag blir brun som en pepparkaka på sommaren också, det bryter av sjyst mot den vita tavlan. Vintertid däremot...Känns som att undantaget är om det är linne och på uteservering.
VART är Richard millen på honom? Ingår ju om man har titeln miljardär.
Mycket bra val! Absolut en favorit. Bra mycket mer smakfyllt än exp2.Jag gillar Explorern, men hade personligen kört den här till outfiten med hans budget:
Mycket bra val! Absolut en favorit. Bra mycket mer smakfyllt än exp2.
funkar det om man slänger in ett par vita tubsockor i ekvationen?Haha, en av mina pet peeves...! Mycket riktigt har jag svårt för stål, vita tavlor och vita skjortor ihop (inte minst om det är någorlunda nyfräscha klockor) - lite för white partay för min smak.
Det är det enda som fattas!funkar det om man slänger in ett par vita tubsockor i ekvationen?
Jes, hon köpte den själv till skillnad från många damer - helt rätt stil!