Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
16613 på Lauren?Skavlan med vad jag tycker ser ut att vara en PP Nautilus.
Rätt säker på att det är en 16613 som @floristen sa.Vad har Laurén på sig? Länken ser ju lite Rolex-oysterish men tycker inte riktigt att klockan ser ut att vara en Rolex.
16613 på Lauren?
Vad har Laurén på sig? Länken ser ju lite Rolex-oysterish men tycker inte riktigt att klockan ser ut att vara en Rolex.
Japp. Hon har flashat den ganska mycket i sociala medier.Rätt säker på att det är en 16613 som @floristen sa.
Täppas?
SKX på gummi?
Vila i frid.
Nyqvist.Täppas?
Ja jäklar vad fel man kan se!Nyqvist.
Inte lätt alla gånger!Ja jäklar vad fel man kan se!
Har Täppas gått vidare?Täppas?
Har Täppas gått vidare?
Tyckte den påminner om någon invicta modell jag sett tidigare..Vad är det för "koloss" Jonas Hallberg bär i Biggest Looser?
Gott!Det har han inte.
Varför tror du det?Nåt som någon annan betalat, skulle jag tro?
Calle Schulman som figurerat tidigare i tråden med diverse ädelmetal daytonas, IWC och stålsub har nu unnat sig en Milgauss.
jag spekulerar, men undrar om han inte har någon typ av samarbete där han får låna klockor, den enda klocka som verkar hänga med är Suben.
Hahah, det får man lugnt säga. Det har dock spekulerats i att han inte äger platinum och roségulds dayton-orna.
jag spekulerar, men undrar om han inte har någon typ av samarbete där han får låna klockor, den enda klocka som verkar hänga med är Suben.
kan inte annat än hålla med.Säkert. Blir dock lite märkligt när han skriver en 'tyckasyndom-artikel' och samtidigt vandrar omkring med en kontantinsats runt handleden och endast instagrammar semesterbilder.
Säkert. Blir dock lite märkligt när han skriver en 'tyckasyndom-artikel' och samtidigt vandrar omkring med en kontantinsats runt handleden och endast instagrammar semesterbilder.
Det är ju fint att va sosse. Vet ni inte det?
Det verkar ingå i sosseriet tyvärrHans politiska tyckande bryr jag mig mindre om. Hyckleriet är däremot trams.