Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Majstorovic ser ut att ha en hulk. Någon som vet vad mer han har i sin samling? För mig jag såg en Cartier på honom några sidor bak i tråden...
Nää hulkKermit är det eller ser jag fel?
Hulk.Kermit är det eller ser jag fel?
Nää hulk
Nya numret av Café, vad bär Steffe på bilden? Patek..?
Lär knappast vara hans egen. Cafe brukar väl förse sina "modeller" med klockor.Vacheron.
tror ju inte att cafe har en vacheron liggandes, det är med all säkerhet hans egen.Lär knappast vara hans egen. Cafe brukar väl förse sina "modeller" med klockor.
Tänk er ramaskriet om Löven skulle rocka Vacheron.
Inte helt ovanligt att man lånar klockor för en fotografering.tror ju inte att cafe har en vacheron liggandes, det är med all säkerhet hans egen.
tror jag sett den tidigare, kan detta vara samma?Inte helt ovanligt att man lånar klockor för en fotografering.
https://klocksnack.se/threads/stats...-rörelsen-Ädelmetall-och-välkänt-märke.51666/tror jag sett den tidigare, kan detta vara samma?
Haha!Det var ett skämt med Vacheron-kommentaren, eftersom OP skrev PP
Ja tycker du lyckades rätt bra.Kul att det skapade lite debatt
Garmin Forerunner 735XTVad är det för klocka som Alex har på sig i Malou just nu?
Mycket trist val.Känns lite sådär.. Alex har ju betydligt roligare klockor att ha på handleden.
Tror inte att de är en GMT, min gissning är Sub 16610Känd svensk som just blivit av med sin klocka. Sub? GMT-master?
Känd svensk som just blivit av med sin klocka. Sub? GMT-master?
DaytonaTror inte att de är en GMT, min gissning är Sub 16610
Känns väl inte helt konstigt heller med tanke på att han blåst "vanligt" folk på pensionen. Sen att han är ett perfekt offer för vänstermedia att hacka på gör ju inte saken sämre (uppväxt på Ö-malm och gått på fina skolor m.m).Nog för att han verkar vara ett svin, men jävlar vad media pissar på den mannen.
Han äger nog många klockor btw.